01-05-2020 04:24
Dzień dobry,
Aplikacja ING Mobile pozwala zapisać paragony.
Nie ma natomiast dostępu do nich.
Będę wdzięczny za pomoc.
01-05-2020 20:24
Czy wyraziłeś zgodę na dostęp naszej aplikacji do robienia zdjęć i dodawania jej z telefonu?
Zdjęcia zapisujemy w folderze Usługi -> Dokumenty.
Na trzecim kroku wniosku jest możliwość zaznaczenia pożyczek do konsolidacji. Tutaj nie mogę sprawdzić jak to wyglądało w Twoim przypadku. Proszę, skontaktuj się z nami w tym celu na czacie dostępnym
... 24-01-2021Proszę, skontaktuj się z nami na czacie dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00, w soboty od 8:00 do 22:00) lub na całodobowej infolinii pod numere
... 24-01-2021