29-04-2020 15:14
W ostatnim tygodniu wykonałem przelew zagraniczny na kwote 600zł, po tej transakcji na koncie znajdowało się około 8zł, dziś wchodząc rano zobaczyłem ujemne saldo na około -32 zł. Teraz probuje zalogowac sie na konto, lecz otrzymuje wiadomosc ze pin jest nie poprawny. Wiec czy przez to konto moglo zostac zablokowane, a jesli tak to w jaki sposob odblokowac?
30-04-2020 11:47
@adiix123 Nie blokujemy bankowości internetowej, ze względu na saldo konta. Jeśli masz komunikat - Nie poprawny kod PIN - wybierz link na aplikacji - Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go ponownie (może być ten sam). Jeśli nie pamiętasz natomiast hasła do zmiany kodu PIN, to hasło nadasz ponownie na stronie www.ing.pl/odblokowanie
Dzień dobry Wszystkim!
Jestem nową osobą w społeczności i potrzebuję małej pomocy. Staram się o uzyskanie w ING kredytu hipotecznego. Urwał mi się kontakt z pośrednikiem, nie odbiera telefonów, nie od
... 04-12-2024Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.
04-12-2024