29-04-2020 15:14
W ostatnim tygodniu wykonałem przelew zagraniczny na kwote 600zł, po tej transakcji na koncie znajdowało się około 8zł, dziś wchodząc rano zobaczyłem ujemne saldo na około -32 zł. Teraz probuje zalogowac sie na konto, lecz otrzymuje wiadomosc ze pin jest nie poprawny. Wiec czy przez to konto moglo zostac zablokowane, a jesli tak to w jaki sposob odblokowac?
30-04-2020 11:47
@adiix123 Nie blokujemy bankowości internetowej, ze względu na saldo konta. Jeśli masz komunikat - Nie poprawny kod PIN - wybierz link na aplikacji - Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go ponownie (może być ten sam). Jeśli nie pamiętasz natomiast hasła do zmiany kodu PIN, to hasło nadasz ponownie na stronie www.ing.pl/odblokowanie
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |