29-04-2020 15:14
W ostatnim tygodniu wykonałem przelew zagraniczny na kwote 600zł, po tej transakcji na koncie znajdowało się około 8zł, dziś wchodząc rano zobaczyłem ujemne saldo na około -32 zł. Teraz probuje zalogowac sie na konto, lecz otrzymuje wiadomosc ze pin jest nie poprawny. Wiec czy przez to konto moglo zostac zablokowane, a jesli tak to w jaki sposob odblokowac?
30-04-2020 11:47
@adiix123 Nie blokujemy bankowości internetowej, ze względu na saldo konta. Jeśli masz komunikat - Nie poprawny kod PIN - wybierz link na aplikacji - Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go ponownie (może być ten sam). Jeśli nie pamiętasz natomiast hasła do zmiany kodu PIN, to hasło nadasz ponownie na stronie www.ing.pl/odblokowanie
Odpowiedzieliśmy na to pytanie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Rejestracja-dzia%C5%82alno%C5%9Bci-w-mieszkaniu-na-kredyt/m-p/40965#M10463.
30-03-2023Jeśli działalność będzie tylko zarejestrowana pod adresem nieruchomości, która jest zabezpieczeniem, to nie trzeba tego zgłaszać. Natomiast jeśli wiąże się to ze zmianą sposobu korzystania z nieruchom
... 30-03-2023Dzień dobry,
Posiadam kredyt hipoteczny w ING jako osoba prywatna, założyłam jednoosobową działalność gospodarczą, czy mogę ją zarejestrować pod adresem nieruchomości, która jest przedmiotem kredytu hi
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |