Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Oświadczenia zostały złożone jakiś czas temu. Nie jestem rezydentem USA i to drugie że jestem podatnikiem w pl.
Odpowiedz
0 Lajków
Lukas_VW
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-06-2017
Wiadomość 51 z 75 (34 581 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Napisz do nas wiadomość w swojej aplikacji, lub w bankowości internetowej. W wiadomości opisz całą sytuację i podaj nam dodatkowe dane: model telefonu, system operacyjny z jakiego korzystasz. Przez społeczność nie mamy jak tego zweryfikować.  



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 52 z 75 (34 512 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

U mnie pomogło chwilowe wyłączenie w LineageOS roota dla aplikacji. Dopiero wtedy aktywacja powiodła się. Zastanawiam się tylko czy po ponownym włączeniu roota będą działać mi płatności przez Moje ING...

Odpowiedz
0 Lajków
radekm
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-06-2017
Wiadomość 53 z 75 (34 169 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

[ Edytowane ]
Ja mam podobnie ale mnie odsyła do uzupełnienia danych, których już nie mogę bardziej uzupełnić. Jak próbowałem wysłać wiadomość to pisze że jakiś błąd sieci albo serwisu nie pamiętam. Nieważne czy robię to na telefonie czy na komputerze. Próbowałem wszystko lecz nic nie daje efektow. Jeszcze trochę i zmieniam bank bo ta wasza bankowość mobilna to jest jakaś porażka...
Odpowiedz
0 Lajków
chytrypch
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-07-2017
Wiadomość 54 z 75 (32 392 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

@chytrypch Sprawdź w danych czy masz złozone dwa wymagane oświadczenia:

  • Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA) i
  • Rezydencja podatkowa w pozostałych krajach (CRS).

Dane musisz zapisać i potwierdzić kodem autoryzacyjnym z wiadomości SMS.

Jeśli masz uzupełnione te dane lub jeśli po aktualizacji tych danych problem dalej będzie występował zadzwoń do nas - 32 357 00 69. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 55 z 75 (32 286 wyświetleń)

Brak możliwości aktywowania MasterCard w telefonie.

Na aplikacji mobilnej pokliknięciu w "zamów kartę" mam jedynie opcję zamówienia karty-naklejki VISA. Jeśli próbuję aktywować usługę poprzez "oferty" -> "Karty i płatności telefonem" -> "Płatności telefonem" -> "Mastercard w telefonie" -> "Aktywuj MasterCard w telefonie" to otrzymuje błąd mówiący, że nie mogę aktywować MasterCard na moim telefonie gdyż wymagany jest do tego Android 4.4 lub wyżej oraz moduł NFC. Mój telefon to Sony Xperia Z3 Compact z Androidem 6.0 oraz modułem NFC. Inne aplikacje wykrywają moduł NFC bez problemów.

Dodatkowe informacje:

- Używam angielską wersję językową telefonu, część aplikacji mobilnej również wyświetla się przez to po angielsku

- W ustawieniach telefonu "Stuknij i zapłać" ING zostaje ustawione jako automatyczna płatność zaraz po zainstalowaniu aplikacji, mimo braku aktywowanej karty.

Odpowiedz
0 Lajków
HelloImRandom
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-08-2017
Wiadomość 56 z 75 (31 504 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości aktywowania MasterCard w telefonie.

Chcielibyśmy sprawdzić dlaczego tak sie dzieje u Ciebie. Prosimy napisz do nas wiadomość przez swoją bankowość internetową lub mobilną: Wiadomości -> Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 57 z 75 (31 434 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Mam ten sam problem. Android 7.1, Root + Odblokowany bootloader wraz z Magiskiem, test SafetyNet przechodzi bez problemu, wiec Android Pay działa. ING ładuje się w nieskończoność przy próbie dodania karty. Wie ktoś jak można to rozwiązać? Emotikon: Smutny 

Odpowiedz
0 Lajków
Accro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-08-2017
Wiadomość 58 z 75 (32 419 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Safety Net nie ma tu zastosowania. Wystarczy aplikację potraktować RootCloak i działa, przynajmniej na 6.0.1.
Chamelleon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
09-04-2017
Wiadomość 59 z 75 (32 400 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Meh. To jest moduł do Xposed który nie działa na 7.1 :/ Ukryłem roota dla ING w Magisk, wszystko jest OK do momentu ładowania przy wyrabianiu karty... Ładuje się w nieskończoność. Wiesz może czy da się to obejść?
Odpowiedz
0 Lajków
Accro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-08-2017
Wiadomość 60 z 75 (32 398 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy