Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

[ Edytowane ]

Jak na razie jest Unofficial i według listy na XDA RootCloack działa. 

Miałem dokładnie ten sam problem na 6.0.1 z dodaniem karty i po potraktowaniu appki ING RootCloack'iem  poszło za pierwszym razem. Teraz tak samo działa bez zarzutu, muszę jednak mieć włączony ekran, nie zablokowany PINem żeby płacić zbliżeniowo.

Na 7.1 może nadal to nie działać i trzeba będzie poczekać na oficjalną wersję Xposed ale jak masz czas to zrób sobie backup i testuj ten unofficial.

Chamelleon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
09-04-2017
Wiadomość 61 z 75 (28 509 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

A po aktywacji karty mogę odinstalować xposed z modułem rootcloak czy znowu aplikacja będzie się rzucać o roota?
Odpowiedz
0 Lajków
Accro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-08-2017
Wiadomość 62 z 75 (28 486 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Oj nie wiem. Xposed to jedna z pierwszych appek jakie instaluję w swoim telefonie po wipe więc nie próbowałem ale wątpię, że będzie działać bez ukrywania roota.

Chamelleon
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
09-04-2017
Wiadomość 63 z 75 (28 481 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Najlepsze jest to że w Magisku ukryłem roota przed aplikacją ING ale to nic nie daje. Hmm, spróbuję z tym unofficial xposed
Odpowiedz
0 Lajków
Accro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-08-2017
Wiadomość 64 z 75 (28 456 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Jeśli telefon jest zrootowany, ze względów bezpieczeństwa nie zamówisz karty Mastercard w telefonie. Dopiero po wyłączeniu tych uprawnień pojawi się możliwość zamówienia tej karty.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
560
125
04-09-2015
Wiadomość 65 z 75 (28 381 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Raczej nie uda Ci się tego ukryć - też próbowałem wieloma sposobami i niestety...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 66 z 75 (27 935 wyświetleń)

Brak możliwości aktywowania "Mastercard w telefonie" nawet w placówce banku

Witam, posiadam konto direct 13-18, jak wiadomo, żeby założyć kartę Mastercard w telefonie trzeba udać się do placówki banku wraz z rodzicem, tak też zrobiłem. Poinformowano mnie, że nie można wykonać takiej operacji, dlaczego?

Odpowiedz
0 Lajków
MatthewS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-09-2017
Wiadomość 67 z 75 (27 185 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości aktywowania "Mastercard w telefonie" nawet w placówce banku

Proces wygląda następująco: Rodzic w oddziale banku wyraża zgodę na udostępnienie płatności HCE. Następnie osoba małoletnia, będzie mogła skorzystać z oferty. Jeśli zostały przekazane inne informacje - przepraszamy. 

 

 

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 68 z 75 (27 084 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości aktywowania "Mastercard w telefonie" nawet w placówce banku

[ Edytowane ]

Pracownik stwierdził, że funkcja może zostanie dodana w przyszłej aktualizacji, nie potrafił powiedzieć co trzeba zrobić

Odpowiedz
0 Lajków
MatthewS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-09-2017
Wiadomość 69 z 75 (27 056 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości aktywowania "Mastercard w telefonie" nawet w placówce banku

Przepraszamy, że taka sytuacja miała miejsce. Żeby zamówić kartę konieczna jest wizyta w naszym oddziale.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 70 z 75 (27 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...

W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił

...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy