Odpowiedz

Powiadomienia PUSH

Witam,

mniej więcej od tygodnia nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia z aplikacji mobilnej. 

Ani o wykonanych/otrzymanych przelewach ani te związane z BLIKiem.

W ustawieniach mam aplikacji, jak i telefonu mam wszystkie opcje włączone.

Odinstalowałem i skonfigurowałem na nowo aplikację mobilną, ale efektu brak.

 

Odpowiedz
0 Lajków
kwasiu91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (1 636 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH

kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności:
- usuń urządzanie z zaufanych,
- odinstaluj aplikację,
- zrestartuj telefon,
- ponownie zainstaluj aplikację,
- ponownie dodaj urządzenie do zaufanych,
- upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.

Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 598 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Re.: WPŁATOMAT - NIEWPŁACIŁ PIENIĘDZY ANI ICH NIE ZWRÓCIŁ

Proszę o odpowiedź i pilne przyspieszenie sprawy 🙁

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy