22-02-2025 17:59
Witam,
mniej więcej od tygodnia nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia z aplikacji mobilnej.
Ani o wykonanych/otrzymanych przelewach ani te związane z BLIKiem.
W ustawieniach mam aplikacji, jak i telefonu mam wszystkie opcje włączone.
Odinstalowałem i skonfigurowałem na nowo aplikację mobilną, ale efektu brak.
23-02-2025 18:40
kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności:
- usuń urządzanie z zaufanych,
- odinstaluj aplikację,
- zrestartuj telefon,
- ponownie zainstaluj aplikację,
- ponownie dodaj urządzenie do zaufanych,
- upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.
Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |