22-02-2025 17:59
Witam,
mniej więcej od tygodnia nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia z aplikacji mobilnej.
Ani o wykonanych/otrzymanych przelewach ani te związane z BLIKiem.
W ustawieniach mam aplikacji, jak i telefonu mam wszystkie opcje włączone.
Odinstalowałem i skonfigurowałem na nowo aplikację mobilną, ale efektu brak.
23-02-2025 18:40
kwasiu91 Spróbuj jeszcze wykonać następujące czynności:
- usuń urządzanie z zaufanych,
- odinstaluj aplikację,
- zrestartuj telefon,
- ponownie zainstaluj aplikację,
- ponownie dodaj urządzenie do zaufanych,
- upewnij się, że masz włączone powiadomienia w ustawieniach telefonu.
Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie i jeśli będzie to konieczne, to przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |