- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca
19-02-2025 12:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry
Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.
Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować to pojawia się panel numeryczny.
W górnej jego części znajdują się cztery kwadratowe pola do wpisania PIN, pod nimi mamy cyfrową klawiaturę u dołu z prawej strony backspace a po lewej stronie symbol odcisku palca.
Kiedy wybierzemy ikonę odcisku palca na środku pojawi się standardowe skanowanie odcisku palca jakie jest na smartfonie.
Niestety po skanowani palca pod okienkiem PIN pojawia się komunikat - Błędny kod PIN
Korzystam z Samsung S23 Ultra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-02-2025 18:31
Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi.
Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2025 21:48
Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Faktycznie wystarczyło wyłączyć logowanie biometryczne i włączyć ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość