19-02-2025 12:12
Dzień Dobry
Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.
Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować to pojawia się panel numeryczny.
W górnej jego części znajdują się cztery kwadratowe pola do wpisania PIN, pod nimi mamy cyfrową klawiaturę u dołu z prawej strony backspace a po lewej stronie symbol odcisku palca.
Kiedy wybierzemy ikonę odcisku palca na środku pojawi się standardowe skanowanie odcisku palca jakie jest na smartfonie.
Niestety po skanowani palca pod okienkiem PIN pojawia się komunikat - Błędny kod PIN
Korzystam z Samsung S23 Ultra
23-02-2025 18:31
Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi.
Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc.
25-02-2025 21:48
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |