Aplikacja mobilna

Odpowiedz

ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować to pojawia się panel numeryczny.

W górnej jego części znajdują się cztery kwadratowe pola do wpisania PIN, pod nimi mamy cyfrową klawiaturę u dołu z prawej strony backspace a po lewej stronie symbol odcisku palca.

Kiedy wybierzemy ikonę odcisku palca na środku pojawi się standardowe skanowanie odcisku palca jakie jest na smartfonie.

Niestety po skanowani palca pod okienkiem PIN pojawia się komunikat - Błędny kod PIN

 

Korzystam z Samsung S23 Ultra

Odpowiedz
0 Lajków
mikrus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
30-11-2023
Wiadomość 1 z 3 (3 385 wyświetleń)

Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Proszę, spróbuj po zalogowaniu do aplikacji w jej profilu w prawym, górnym rogu w zakładce: Ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Dostęp do aplikacji wyłączyć i włączyć logowanie danymi biometrycznymi. 
Jeśli to nie pomoże, to spróbuj usunąć urządzenie z zaufanych i aktywować je na nowo. To powinno pomóc. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 200 wyświetleń)

Re.: ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Ślicznie dziękuję za pomoc 😊
Faktycznie wystarczyło wyłączyć logowanie biometryczne i włączyć ponownie.
Odpowiedz
0 Lajków
mikrus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
30-11-2023
Wiadomość 3 z 3 (3 086 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy