16-02-2025 12:12
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się do banku gdzie Pan z działu technicznego próbował rozwiązać problem i po różnych próbach i kontakcie z centralą okazało sie , że opcja płatności telefonem za pomocą aplikacji ING jest już nie dostępna i pozostaje tylko opcja Google pay.
Moje pytanie brzmi ,dlaczego Bank likwiduje taką możliwość zmuszając klienta do korzystania z Google pay?
20-02-2025 11:44
Ponieważ jest to standard rynkowy i już wszystkie banki od tego odeszły na rzecz Google Pay ![]()
20-02-2025 18:46
Być może. Chociaż z informacji od innych użytkowników wynika, że nie wszyscy mają ten problem. Dodatkowo z aplikacji zniknęła opcja płatności telefonem za pomocą blika zbliżeniowego. Czy to aby nie jest przesada? Dodatkowo inne banki mają swoje aplikacje na telefony Huawei i nie ma z tym problemu, a Ing traktuje użytkowników w?w telefonow po macoszemu. Informuję , że wcale nie jest nas tak mało.
21-02-2025 09:48
21-02-2025 19:41
Proszę czytać ze zrozumieniem. Temat dotyczy płatności za pomocą ING a nie Google Pay.
Doskonale wiem , że usługi Google nie działają na telefonach Huawei.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |