16-02-2025 12:12
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się do banku gdzie Pan z działu technicznego próbował rozwiązać problem i po różnych próbach i kontakcie z centralą okazało sie , że opcja płatności telefonem za pomocą aplikacji ING jest już nie dostępna i pozostaje tylko opcja Google pay.
Moje pytanie brzmi ,dlaczego Bank likwiduje taką możliwość zmuszając klienta do korzystania z Google pay?
20-02-2025 11:44
Ponieważ jest to standard rynkowy i już wszystkie banki od tego odeszły na rzecz Google Pay ![]()
20-02-2025 18:46
Być może. Chociaż z informacji od innych użytkowników wynika, że nie wszyscy mają ten problem. Dodatkowo z aplikacji zniknęła opcja płatności telefonem za pomocą blika zbliżeniowego. Czy to aby nie jest przesada? Dodatkowo inne banki mają swoje aplikacje na telefony Huawei i nie ma z tym problemu, a Ing traktuje użytkowników w?w telefonow po macoszemu. Informuję , że wcale nie jest nas tak mało.
21-02-2025 09:48
21-02-2025 19:41
Proszę czytać ze zrozumieniem. Temat dotyczy płatności za pomocą ING a nie Google Pay.
Doskonale wiem , że usługi Google nie działają na telefonach Huawei.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |