Odpowiedz

Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Cześć wszystkim

Mam problem z powiadomieniami PUSH na Samsung Galaxy S7 edge.

Po zainstalowaniu aplikacji powiadomienia działają bez zarzutu. Po jakimś czasie przestają przychodzić. Reinstalacja programu (i ponowne dodanie urządzenia do zaufanych) pomaga na jakiś czas (kilka dni, może tygodni).

Samo usunięcie i dodanie do zaufanych nie pomaga - konieczna jest reinstalacja aplikacji.

Nie mam włączonych żadnych funkcji oszczędzania baterii lub danych internetowych.

Napisałem też wiadomość do ING bezpośrednio z aplikacji - sprawdzono, że powiadomienia z banku są wysyłane "prawidłowo". Czy ktoś ma/miał podobny problem?

 

Dodam, że posiadam też inne aplikacje, które problemu z powiadomieniami nie mają (np. Revolut - także apka obsługująca kartę płarniczą pre-paid, powiadomienia o użyciu tej karty ZAWSZE przychodzą bez problemu). Z mojego punktu widzenia, czyli klienta, który nie wnika w aspekty techniczne: problemy stwarza tylko aplikacja ING, czyli to ING należy obwiniać za tę sytuację.

Odpowiedz
0 Lajków
tdkiska
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
31-07-2017
Wiadomość 1 z 7 (30 919 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

[ Edytowane ]

@tdkiska zdiagnozowaliśmy błąd z powiadomieniami PUSH w aplikacji mobilnej. Wyprowadzimy go w kolejnej aktualizacji. Nie znamy jeszcze jej dokładnej daty. Tymczasowym rozwiązaniem jest przeinstalowanie aplikacji. Przeprszamy za utrudnienia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1051
213
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (30 870 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

A czy jest rozważana mozliwość wyboru które wiadomości Pusch mają być wysyłane?

Mnie nie intersują np. wiadomości o tym że ubyło mi z konta bo akurat coś kupiłem, interesują mnie tylko wpływy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 3 z 7 (30 640 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

[ Edytowane ]

@alz w chwili obecnej nie planujemy wdrożenia takiej możliwości. Przekazaliśmy sugestię do działu, który odpowiada za aplikację mobilną.
W Moje ING mobile możesz wybrać, do którego konta lub karty chcesz otrzymywać powiadomienia PUSH.

Możesz skorzytsać z Serwisu SMS. Usługa jest dostępna dla użytkowników HaloŚląski. Jeśli z niego nie korzystasz, udostępnimy go w oddziale banku. Przy Pakiecie Abonamentowym lub Bezabonamentowym możesz otrzymywać wiadomości SMS dotyczące tylko obciążeń rachunku. Szczegóły, tutaj.


 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1051
213
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (30 516 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Witam serdecznie
Czy coś w temacie powiadomień push już wiadomo? Od czasu opublikowania informacji o zdiagnozowaniu przyczyny oraz informacji o pojawieniu się poprawki minęło już 2 miesiące.
Mam dokładnie ten sam problem z powiadomienia. Usunąłem aplikację i ponownie zainstalowałem bez skutku. Samsung s7 Edge.
Odpowiedz
0 Lajków
czterykółka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (28 317 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Hmm również mam taki sam problem że od jakiegoś czasu przestały przychodzić powiadomienia na telefon. Posiadam Samsung S8 z androidem 7.0 i niestety nie funkcjonuje to prawidłowo. Posiadam również tablet z androidem 5.0 i tutaj podpięta aplikacja Moje Ing przesyła wiadomości push. Informowałem już o problemie przez aplikację mobilną i wykonałem możliwości które mi zaproponowano. Niestety bez skutku.

Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz_K
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
19-01-2016
Wiadomość 6 z 7 (28 283 wyświetleń)

Re: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Sprawdziliśmy, testowaliśmy i powiadomienia powinny już przychodzić prawidłowo. Proponuję, aby przed aktualizacją aplikacji usunąć w Moim ING urządzenia zaufane. Po aktualizacji aplikacji dokonać ponownej jej autoryzacji do urządzeń zaufanych. Wszystko powinno już działać prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 7 (27 975 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wniosek o kredyt hipoteczny - wprowadzenie konsumenta w błąd i żądanie nieistniejących dokume...

Niestety ale w ostatnim czasie to chyba jednak są standardowe praktyki ING.

W naszym przypadku wniosek jest analizowany już trzeci miesiąc. Za każdym razem kiedy nadchodzi termin wydania decyzji, zamia

...

24-09-2023
Re: Re.: Karta przedpładpłacona dla dziecka a Aplikacja i Apple Pay oraz Google Pay ( w poście ró...

Dziękujemy za przesłaną sugestię. Dodam, że dziecko może sprawdzić saldo swojej karty przedpłaconej w każdym bankomacie w Polsce, bez dodatkowych kosztów. 

24-09-2023
Re.: Karta przedpładpłacona dla dziecka a Aplikacja i Apple Pay oraz Google Pay ( w poście również p

Hej,

Chciałem podbić ten temat. Autor ma rację, u mnie jest dokładnie ten sam problem. Dziecko nie wie ile ma na karcie. A ciągłe kontrolowanie tego przeze mnie jako przez rodzica jest uciążliwe.
Myślę,...

24-09-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy