- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
31-07-2017 14:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć wszystkim
Mam problem z powiadomieniami PUSH na Samsung Galaxy S7 edge.
Po zainstalowaniu aplikacji powiadomienia działają bez zarzutu. Po jakimś czasie przestają przychodzić. Reinstalacja programu (i ponowne dodanie urządzenia do zaufanych) pomaga na jakiś czas (kilka dni, może tygodni).
Samo usunięcie i dodanie do zaufanych nie pomaga - konieczna jest reinstalacja aplikacji.
Nie mam włączonych żadnych funkcji oszczędzania baterii lub danych internetowych.
Napisałem też wiadomość do ING bezpośrednio z aplikacji - sprawdzono, że powiadomienia z banku są wysyłane "prawidłowo". Czy ktoś ma/miał podobny problem?
Dodam, że posiadam też inne aplikacje, które problemu z powiadomieniami nie mają (np. Revolut - także apka obsługująca kartę płarniczą pre-paid, powiadomienia o użyciu tej karty ZAWSZE przychodzą bez problemu). Z mojego punktu widzenia, czyli klienta, który nie wnika w aspekty techniczne: problemy stwarza tylko aplikacja ING, czyli to ING należy obwiniać za tę sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-08-2017 14:39 | Edytowano: 12-11-2017 18:30
Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tdkiska zdiagnozowaliśmy błąd z powiadomieniami PUSH w aplikacji mobilnej. Wyprowadzimy go w kolejnej aktualizacji. Nie znamy jeszcze jej dokładnej daty. Tymczasowym rozwiązaniem jest przeinstalowanie aplikacji. Przeprszamy za utrudnienia.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-08-2017 14:40
Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy jest rozważana mozliwość wyboru które wiadomości Pusch mają być wysyłane?
Mnie nie intersują np. wiadomości o tym że ubyło mi z konta bo akurat coś kupiłem, interesują mnie tylko wpływy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-08-2017 17:10 | Edytowano: 12-11-2017 18:30
Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@alz w chwili obecnej nie planujemy wdrożenia takiej możliwości. Przekazaliśmy sugestię do działu, który odpowiada za aplikację mobilną.
W Moje ING mobile możesz wybrać, do którego konta lub karty chcesz otrzymywać powiadomienia PUSH.
Możesz skorzytsać z Serwisu SMS. Usługa jest dostępna dla użytkowników HaloŚląski. Jeśli z niego nie korzystasz, udostępnimy go w oddziale banku. Przy Pakiecie Abonamentowym lub Bezabonamentowym możesz otrzymywać wiadomości SMS dotyczące tylko obciążeń rachunku. Szczegóły, tutaj.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-10-2017 13:19
Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy coś w temacie powiadomień push już wiadomo? Od czasu opublikowania informacji o zdiagnozowaniu przyczyny oraz informacji o pojawieniu się poprawki minęło już 2 miesiące.
Mam dokładnie ten sam problem z powiadomienia. Usunąłem aplikację i ponownie zainstalowałem bez skutku. Samsung s7 Edge.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-10-2017 18:49
Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hmm również mam taki sam problem że od jakiegoś czasu przestały przychodzić powiadomienia na telefon. Posiadam Samsung S8 z androidem 7.0 i niestety nie funkcjonuje to prawidłowo. Posiadam również tablet z androidem 5.0 i tutaj podpięta aplikacja Moje Ing przesyła wiadomości push. Informowałem już o problemie przez aplikację mobilną i wykonałem możliwości które mi zaproponowano. Niestety bez skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-11-2017 14:35
Re: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdziliśmy, testowaliśmy i powiadomienia powinny już przychodzić prawidłowo. Proponuję, aby przed aktualizacją aplikacji usunąć w Moim ING urządzenia zaufane. Po aktualizacji aplikacji dokonać ponownej jej autoryzacji do urządzeń zaufanych. Wszystko powinno już działać prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość