Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Ponowne uruchomienie telefonu po włączeniu aplikacji ING

Dzień dobry, czasami po włączeniu aplikacji ING telefon uruchamia się ponownie i się nagrzewa. Zazywczaj dzieję się to przy samym starcie aplikacji (przed wpisaniem PINU). Ostatnio zauważyłam, że stało się tak jak włączyłam aplikację, a parę sekund później pozostawiłam ją w tle w celu przejścia do innej aplikacji.
Wydaje mi się, że wcześniej miałam też sytuację, że telefon uruchamił się ponownie bez przejścia do innej aplikacji

Telefon był resetowany do ustawień fabrycznych, aplikacja była odinstalowana i zainstalowana ponownie

Aktualnie posiadam wersje 4.9.1
Korzystam z Samsuna S9
Odpowiedz
0 Lajków
niqu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 253 wyświetleń)

Re: Ponowne uruchomienie telefonu po włączeniu aplikacji ING

Dzień dobry,
musielibyśmy dokładnie przeanalizować Twoją sytuację. Do tego będzie potrzebne potwierdzenie Twoich danych. Dlatego prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole po zalogowaniu) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 064 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy