20-06-2017 15:14 | Edytowano: 20-06-2017 15:15
30-01-2018 12:41 | Edytowano: 30-01-2018 12:50
Witam,
Wracając do tematu - będzie wprowadzona opcja wyboru czy transakcja ma być dokonana po odblokowaniu czy też podświetleniu ekranu ?? Wyłączanie NFC nie wchodzi w grę patrząc na możliwość uruchomienia z belki bez odblokowania telefonu oraz Samsungowego Always On Display. Aplikacje BZWBK, Millennium Bank oraz wspominany Android Pay dają taką możliwość.
30-01-2018 12:54
30-01-2018 13:07
Niestety to zależy od danego telefonu. Niektóre wymuszają odblokowanie a inne nie jeśli jest to tylko aktywność w belce bez przechodzenia do innego ekranu.
Jedyne wyjście dla tych telefonów to nie ustawiać opcji NFC w belce.
30-01-2018 13:09
30-01-2018 13:14
Źle mnie zrozumiałeś. Jest dalej tak jak było. Nie zostało nic zmienione w tym temacie.
30-01-2018 13:35
30-01-2018 15:19 | Edytowano: 30-01-2018 15:20
Tu też prawdopodobnie nic się nie zmieni i transakcja będzie dostępna zawsze przy włączonym NFC już po podświetleniu ekranu.
Ma to związek z tym, że ideą Banku jest aby ta forma płatności była tak prosta jak płatność zwykłą kartą.
Czyli podświetlenie ekranu smartfona jest tu odpowiednikiem wyciągnięcia karty płatniczej z portfela i od tego momentu powinna być już możliwość płatności zbliżeniowej.
02-02-2018 12:56
orzechszek, nie planujemy wprowadzenia możliwości wyboru, czy płatność może być dokonana po odblokowaniu czy po podświetleniu telefonu.
Tak jak pisał Michal_Br zależy to od modelu telefonu. Standardowo podczas płatności wymagamy podświetlenia ekranu. Natomiast niektóre telefony proszą dodatkowo o odblokowanie, ale są też modele, które nie wymagają podświetlenia ekranu.
04-02-2018 11:40
Szkoda że bezpieczeństwo płatności uzależnione jest od bezpieczeństwa telefonu. Wiem, że dla osób mniej zwracających uwagę na ten fakt, taki sposób płatności przypominający płatność kartą jest idealny, ale sądzę że Android Pay nie bez powodu wprowadził wymaganie odblokowania. Nie wiem jak Państwo ale przytaczając taki prozaiczny fakt - wiele osób będąc np w restauracji jednak wyciąga telefon kładąc go na stole, czego nie robi się raczej z kartą płatniczą ani tym bardziej portfelem, więc automatycznie to bezpieczeństwo spada. Biorąc jeszcze pod uwagę kwestię pozostawienia aparatu na krótką chwile bez opieki bądź w gronie znajomych oraz tak jak Pani wspomniała w niektórych modelach brak potrzeby nawet podświetlenia telefonu może w łatwy sposób spowodować zagrożenie. Wydaję mi się że bank powinien w maksymalny sposób blokować takie incydenty, albo przynajmniej dać ludziom możliwość wyboru . Proszę jeszcze raz o przeanalizowanie problemu.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024