Odpowiedz
Highlighted

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym. Tak – odpowiadając na Twoje pytanie nie ma możliwości zmiany loginu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 11 z 29 (24 745 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Brak możliwości zmiany loginu na urządzeniu to jakaś MASAKRA!!
Mam dostęp do 4 różnych kont w banku, i nie mam możliwości przelogowania się między nimi na jednym urządzeniu, ponieważ fiksuje się ono tylko na jeden. Koszmar!! Zmieńcie to jak najszybciej!
PiotrM
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
2
12-07-2017
Wiadomość 12 z 29 (22 884 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

W chwili obecnej jasno wydzieliliśmy finanse prywatne od firmowych. jeśli posiadasz jeden login do wszystkich naszych usług, będziesz miał wgląd do obydwu zakładek w bankowości mobilnej.
Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 13 z 29 (22 844 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Dla tego wyniosłem się z kontem osobistym do innego banku a w ing zostało firmowe. Nie potrzebuję kart do kont a mam różne loginy do bankowości osobistej i firmowej i niemożność korzystania zamiennie z tych kont w aplikacji mobilnej w celu wpłat, wypłat czy transakcji zbliżeniowych itp był nie do przeskoczenia.

Teraz korzystam z dwóch różnych aplikacji i po problemie.  Stracił na tym tylko ING.

 

Myślę że korzystniej  było by aby ing oferował osobną aplikację dla biznesu i było by po sprawie

jankeedudu
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
3
18-04-2018
Wiadomość 14 z 29 (19 695 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

I to właśnie jest największy mankament tej tzw. Nowej Aplikacji.Albo kilka smartfonów w domu (kazdy do osobnego konta) albo co wygodniejsze zmiana banku na jakiś bardziej otwarty na potrzeby klienta.
brennman
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 15 z 29 (18 901 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

...Emotikon: Zaskoczonybecnie może być 1 użytkownik na 1 urządzeniu . No lepszego rozwiazania bank nie mógł wymyśleć, teraz kazdy z moich domowników który zapragnie mieć konto w ING z automatu powinien otrzymywac smartfona lub tablet od banku w gratisie. Moja matka oraz ojciec , oboje ponad 70 lat maja to szczęscie miec konta w ING jednak w dziedzinie smartfonów jak i innych nowoczesnych rozwiązań są zdecydowanie w tyle dotychczas wystarczał mój smartfon i aplikacja na tyle wygodna że można było sie z niej logować, w nowej "lepszej" apce moge się tylko ja do swojego konta logowań natomiast do konta matki oraz ojca przez przegladarkę. Totalny kretynizm!! Jest w sumie rozwiazanie naciagnąć starsze osoby na koszta i zakupic jakieś dwa urządzenia. Tylko po co? dla ugłaskania wybujałych fantazji banku i jej informatyków którzy niby wszystko robia dla naszego dobra.
Ksywunia
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
3
22-06-2018
Wiadomość 16 z 29 (18 700 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Ksywunia Twoi rodzice w Moim ING mogą upoważnić Cię do własnych kont. W tym celu należy wybrać odpowiedni produkt, następnie zakładkę: ,,Pełnomocnicy" -> Dodaj pełnomocnika". Dzięki temu w swojej aplikacji (pod Twoim loginem) uzyskasz dostęp do kont swoich rodziców. 

Moje ING mobile jest spersonalizowane do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem różne skróty. Są to usługi podpięte po konto dane użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
648
132
07-06-2017
Wiadomość 17 z 29 (18 656 wyświetleń)
Highlighted

tylko jeden login

Mam pytanie - czy na okoliczność usunięcia możliwości korzystania z dwóch loginów w aplikacji mobilnej ktoś myślał w ogóle co robi ?

 

Mam konto prywatne i firmowe - mam losować co zaloguję ?

Czy co chwilę kasować ustawienia ?

Odpowiedz
0 Lajków
niezadowolony_b
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
09-07-2018
Wiadomość 18 z 29 (16 643 wyświetleń)
Highlighted

Re: tylko jeden login

W aplikacji możesz dodać jeden login. Drugim loginem możesz zalogować się korzystając np. z przeglądarki w telefonie. System zaprojektowaliśmy w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od urządzenia.


Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem skróty typu BLIK, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika. Dlatego nie ma możliwości zmiany loginu w aplikacji.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
254
70
04-09-2015
Wiadomość 19 z 29 (16 597 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Witam

Mam ten sam problem. Wcześniej jedna aplikacja dawała mi możliwość korzystania z trzech posiadanych kont w ING. Obecnie nie mogę już w taki prosty sposób się logować. Szkoda. Zmusza mnie to niestety za zmianą banku choć tyle lat starałam się być wierna ING. Niestety dla nie ważne jest sprawnie i szybko poruszać się pomiędzy logowaniami, a logując sie przez stronę www muszę wbijać dłuższe kombinacje. Bank nie wychodzi na przeciw klientom,  a wręcz im stawia przeszkody na drodze i zniechęca. 

katwoj76
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
1
13-07-2018
Wiadomość 20 z 29 (17 952 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny

@m365
Ale to jeszcze długi proces będzie, sądziłam, ze 30.10 będzie już decyzja.
Nie rozumiem dlaczego banki twierdzą, ze decyzja wstępna będzie do 1.5 tygodnia.
Z tego wszystkiego wynik ze cały proces k...

28-10-2020
Re.: Kredyt hipoteczny

@Juleczka1 

Dokumenty złożyłaś 9.10, ale zostały one przyjęte z tego o piszesz 19.10.

Na dziś dzień bank analizuje wnioski zarejestrowane 15/16.10 więc jeszcze wnioski z 19.10 nie są "dotykane".

Załóżmy,

...

28-10-2020
Re.: Złożenie wniosku z operatem - brak decyzji w 22dni

@taxido0

"Z czego wynika że termin 21 dni dotyczy dni ROBOCZYCH a nie KALENDARZOWYCH?

Bo raczej nie z Art. 14. pkt 2. ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednika

...

27-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy