22-11-2016 15:46
Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym. Tak – odpowiadając na Twoje pytanie nie ma możliwości zmiany loginu.
12-07-2017 23:55
13-07-2017 22:47
W chwili obecnej jasno wydzieliliśmy finanse prywatne od firmowych. jeśli posiadasz jeden login do wszystkich naszych usług, będziesz miał wgląd do obydwu zakładek w bankowości mobilnej.
Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.
18-04-2018 09:31
Dla tego wyniosłem się z kontem osobistym do innego banku a w ing zostało firmowe. Nie potrzebuję kart do kont a mam różne loginy do bankowości osobistej i firmowej i niemożność korzystania zamiennie z tych kont w aplikacji mobilnej w celu wpłat, wypłat czy transakcji zbliżeniowych itp był nie do przeskoczenia.
Teraz korzystam z dwóch różnych aplikacji i po problemie. Stracił na tym tylko ING.
Myślę że korzystniej było by aby ing oferował osobną aplikację dla biznesu i było by po sprawie
17-06-2018 11:00
22-06-2018 20:08
23-06-2018 20:26
Ksywunia Twoi rodzice w Moim ING mogą upoważnić Cię do własnych kont. W tym celu należy wybrać odpowiedni produkt, następnie zakładkę: ,,Pełnomocnicy" -> Dodaj pełnomocnika". Dzięki temu w swojej aplikacji (pod Twoim loginem) uzyskasz dostęp do kont swoich rodziców.
Moje ING mobile jest spersonalizowane do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem różne skróty. Są to usługi podpięte po konto dane użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.
09-07-2018 00:22
Mam pytanie - czy na okoliczność usunięcia możliwości korzystania z dwóch loginów w aplikacji mobilnej ktoś myślał w ogóle co robi ?
Mam konto prywatne i firmowe - mam losować co zaloguję ?
Czy co chwilę kasować ustawienia ?
10-07-2018 08:58
W aplikacji możesz dodać jeden login. Drugim loginem możesz zalogować się korzystając np. z przeglądarki w telefonie. System zaprojektowaliśmy w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od urządzenia.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem skróty typu BLIK, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika. Dlatego nie ma możliwości zmiany loginu w aplikacji.
13-07-2018 12:01
Witam
Mam ten sam problem. Wcześniej jedna aplikacja dawała mi możliwość korzystania z trzech posiadanych kont w ING. Obecnie nie mogę już w taki prosty sposób się logować. Szkoda. Zmusza mnie to niestety za zmianą banku choć tyle lat starałam się być wierna ING. Niestety dla nie ważne jest sprawnie i szybko poruszać się pomiędzy logowaniami, a logując sie przez stronę www muszę wbijać dłuższe kombinacje. Bank nie wychodzi na przeciw klientom, a wręcz im stawia przeszkody na drodze i zniechęca.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024