17-10-2025 23:59
Dzięki za zrozumienie i przepraszam za polskie znaki. Pisałem wkurzony, bo chciałem zrobić szybko kilka przelewów z automatu, co zajmuje zwykle chwilę, a tu wylądowałem jakbym się znalazł autem w obcym mieście bez nawigacji. Dobrze, że nie zmienili domyślnego języka na np. ukraiński, żeby się podlizać naszym "przyjaciołom". Polak przecież sobie poradzi.
18-10-2025 09:43
18-10-2025 11:42
Przepraszamy za sytuację i wszelkie niedogonienia. Faktyczne po ostatnich pracach serwisowych mogły występować błędy przy wyżej opisanych sytuacjach. Nasi analitycy pracują nad tym, aby jak najszybciej przywrócisz poprawne funkcjonowanie.
19-10-2025 17:15
05-11-2025 21:16
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |