Odpowiedz

Nowa aplikacja mobilna - 1 urządzenie 2-óch użytkowników.

Witam. Czy jest możliwe logowanie się 2-óch użytkowników do swoich kont na 1-ym urządzeniu. W starej aplikacji można było zmieniać login. Gdzieś wyczytałem, że w nowej aplkacji login jest przypisany na stałe przy aktywacji i  podaje się tylko PIN mobilny.

Odpowiedz
0 Lajków
justysia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
3
29-11-2015
Wiadomość 1 z 20 (35 849 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - 1 urządzenie 2-óch użytkowników.

To się zgadza, że logowanie do aplikacji Moje ING mobile działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login). W oparciu o opinie naszych klientów, udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Logując się do aplikacji login jest już wpisany. Podajesz tylko swój PIN do aplikacji.

Na drugim loginie można zalogować się przez usługę Moje ING na przeglądarce internetowej.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 20 (35 758 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - 1 urządzenie 2-óch użytkowników.

Czyli dodania urządzenia do zaufanych, które jest na liście innego użytkownika powoduje usunięcie z jego listy.
Zmiana: dodanie "zmień login".
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 20 (35 655 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - 1 urządzenie 2-óch użytkowników.

Zalogowanie nowego użytkownika, na tym samym telefonie, spowoduje usunięcie urządzenia z listy zaufanych dla poprzedniego użytkownika.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 4 z 20 (35 616 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - 1 urządzenie 2-óch użytkowników.

Jeden użytkownik - wiele urządzeń - tak.

Urządzenie - wielu użytkowników - nie.

 

"Zalogowanie nowego użytkownika, na tym samym telefonie, spowoduje usunięcie urządzenia z listy zaufanych dla poprzedniego użytkownika."

Czy mówimy tu o urządzeniu (numer EMEI) czy o karcie SIM, któa jest w urządzeniu?

Zgadzam się, że numer telefonu (autoryzacja) powinien należeć do jednego użytkownika.

Czy urządzenie? Np. tablet? Cóż, dopuszczałbym chociaż dwie osoby.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 20 (35 519 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - 1 urządzenie 2-óch użytkowników.

Na urządzeniu. W przypadku tabletu można się wygodnie logować przez przeglądarkę do Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 6 z 20 (35 433 wyświetleń)

Jeden telefon - dwa konta

Witam.

 

Już od pewnego czasu zmagam się z problemem dotyczącym mobilnej aplikacji Moje ING. Posiadam konto indywidualne oraz przedsiębiorcy. Niestety "nowa" aplikacja umożliwia przypisanie tylko jednego użytkownika do aplikacji, co muszę przyznać jest irytujące. Żeby zalogować się na drugie konto muszę wyczyścić dane aplikacji lub logować się poprzez przeglądarkę w telefonie, a w ostateczności skorzystać ze starej aplikacji. Rozumiem, że przyjęte zostało założenie jeden telefon - jedna instancja użytkownika, ale nie po to korzystam z aplikacji mobilnej, by być zmuszanym do dodatkowej "zabawy". Potrafię zrozumieć, że większość osób posiada tylko jedno konto, ale z pewnością nie jestem jedyną osobą, która tych kont ma więcej.

Odpowiedz
0 Lajków
Borr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-08-2017
Wiadomość 7 z 20 (35 585 wyświetleń)

Re.: Jeden telefon - dwa konta

Do jednego loginu masz oba konta przypisane? Bo w takim przypadku opisany problem wydaje się rzeczywiście dziwny.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 20 (35 546 wyświetleń)

Re.: Jeden telefon - dwa konta

Nie, nie chciałem tego samego loginu.

Odpowiedz
0 Lajków
Borr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-08-2017
Wiadomość 9 z 20 (35 522 wyświetleń)

Re.: Jeden telefon - dwa konta

W takiej sytuacji wątpię by którykolwiek Bank poszedł na taką zmianę.

W aplikacji MojeING masz możliwość pod jednym loginem przejścia z konta indywidualnego na firmowe.

Pozostaje więc korzystać z wersji webowej. Różnic niewiele.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 20 (35 408 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy