12-02-2017 16:40
Witam. Czy jest możliwe logowanie się 2-óch użytkowników do swoich kont na 1-ym urządzeniu. W starej aplikacji można było zmieniać login. Gdzieś wyczytałem, że w nowej aplkacji login jest przypisany na stałe przy aktywacji i podaje się tylko PIN mobilny.
13-02-2017 16:35
To się zgadza, że logowanie do aplikacji Moje ING mobile działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login). W oparciu o opinie naszych klientów, udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Logując się do aplikacji login jest już wpisany. Podajesz tylko swój PIN do aplikacji.
Na drugim loginie można zalogować się przez usługę Moje ING na przeglądarce internetowej.
16-02-2017 16:50
17-02-2017 16:55
Zalogowanie nowego użytkownika, na tym samym telefonie, spowoduje usunięcie urządzenia z listy zaufanych dla poprzedniego użytkownika.
20-02-2017 12:20
Jeden użytkownik - wiele urządzeń - tak.
Urządzenie - wielu użytkowników - nie.
"Zalogowanie nowego użytkownika, na tym samym telefonie, spowoduje usunięcie urządzenia z listy zaufanych dla poprzedniego użytkownika."
Czy mówimy tu o urządzeniu (numer EMEI) czy o karcie SIM, któa jest w urządzeniu?
Zgadzam się, że numer telefonu (autoryzacja) powinien należeć do jednego użytkownika.
Czy urządzenie? Np. tablet? Cóż, dopuszczałbym chociaż dwie osoby.
21-02-2017 12:43
Na urządzeniu. W przypadku tabletu można się wygodnie logować przez przeglądarkę do Moje ING.
30-08-2017 20:09
Witam.
Już od pewnego czasu zmagam się z problemem dotyczącym mobilnej aplikacji Moje ING. Posiadam konto indywidualne oraz przedsiębiorcy. Niestety "nowa" aplikacja umożliwia przypisanie tylko jednego użytkownika do aplikacji, co muszę przyznać jest irytujące. Żeby zalogować się na drugie konto muszę wyczyścić dane aplikacji lub logować się poprzez przeglądarkę w telefonie, a w ostateczności skorzystać ze starej aplikacji. Rozumiem, że przyjęte zostało założenie jeden telefon - jedna instancja użytkownika, ale nie po to korzystam z aplikacji mobilnej, by być zmuszanym do dodatkowej "zabawy". Potrafię zrozumieć, że większość osób posiada tylko jedno konto, ale z pewnością nie jestem jedyną osobą, która tych kont ma więcej.
31-08-2017 07:31
Do jednego loginu masz oba konta przypisane? Bo w takim przypadku opisany problem wydaje się rzeczywiście dziwny.
31-08-2017 11:55
Nie, nie chciałem tego samego loginu.
01-09-2017 09:08
W takiej sytuacji wątpię by którykolwiek Bank poszedł na taką zmianę.
W aplikacji MojeING masz możliwość pod jednym loginem przejścia z konta indywidualnego na firmowe.
Pozostaje więc korzystać z wersji webowej. Różnic niewiele.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024