Odpowiedz

Nowa aktualizacja aplikacji

Witam dlaczego nie ma w nowej aktualizacji funkcji która mi pozwalała przez historie zrobić szybki przelew, a wpisywanie w listę odbiorców wszystkich ze wszystkimi danymi jest uciążliwe 😞
Odpowiedz
0 Lajków
eli-30
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-05-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 770 wyświetleń)

Re.: Nowa aktualizacja aplikacji

Jak najbardziej jest możliwość. wersja 4.2.0

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 2 z 3 (3 726 wyświetleń)

Re: Nowa aktualizacja aplikacji

eli-30, opcja Ponów przelew nadal jest dostępna w historii w Moim ING. Znajdziesz ją po kliknięciu w przelew który chcesz ponowić, a konkretnie przy kwocie przelewu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 708 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy