Odpowiedz

Nowa aktualizacja aplikacji

Witam dlaczego nie ma w nowej aktualizacji funkcji która mi pozwalała przez historie zrobić szybki przelew, a wpisywanie w listę odbiorców wszystkich ze wszystkimi danymi jest uciążliwe 😞
Odpowiedz
0 Lajków
eli-30
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-05-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 915 wyświetleń)

Re.: Nowa aktualizacja aplikacji

Jak najbardziej jest możliwość. wersja 4.2.0

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 2 z 3 (3 871 wyświetleń)

Re: Nowa aktualizacja aplikacji

eli-30, opcja Ponów przelew nadal jest dostępna w historii w Moim ING. Znajdziesz ją po kliknięciu w przelew który chcesz ponowić, a konkretnie przy kwocie przelewu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 853 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a

...

07-01-2025
Druga transza kredytu hipotecznego

Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile

...

07-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Ok, u mnie pomogło w Chrome wyczyszczenie plików cookie również dla strony mojeing.pl

07-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy