- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Dziękuję za traktowanie starego klienta
20-11-2021 20:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za to że bez ostrzeżenia polepszyliście mobilną appkę i straciłem możliwość korzystania z niej na moim smartfonie. O tym że w nocy z niedzieli na poniedziałek przez 2 godziny system może nie działać ostrzegacie kilka razy ale o tym że smartfony z androidem poniżej 7 stracą możliwość obsługi to "ani słychu ani dychu". Trzeba przetrzepać internet żeby w sklep.google w opiniach NEGATYWNYCH był wpis: "Przykro mi, lecz system operacyjny, który posiadasz aktualnie w swoim telefonie nie pozwala na obsługę naszej aplikacji. Minimalne wymagania systemu operacyjnego androida to wersja 7.0.". To jest wprost żenujące traktowanie klienta. Na co mi teraz konto w ING kiedy nie mogę z niego na smartfonie korzystać. Czas pomyśleć o przeniesieniu konta gdzie indziej.
Jarek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-11-2021 20:48
Re: Dziękuję za traktowanie starego klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od pewnego czasu minimalnymi wymogami do poprawnego działania naszej aplikacji jest Android w wersji minimum 7.0. Informujemy o tym, na przykład, tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/aplikacja-mobilna-pytania-i-odp.... Rozumiem, że ta sytuacja może nie być komfortowa, ale jest to podyktowane kwestiami bezpieczeństwa. Jeżeli nie masz Androida w tej wersji lub nowszego, to możesz logować się na telefonie do Mojego ING poprzez przeglądarkę mobilną. Mam nadzieję, że pozostaniesz dalej z nami
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2021 05:53
Re.: Dziękuję za traktowanie starego klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opcjonalnie w zależności od modelu telefonu, odblokowanie bootloadera, wgranie Custom ROM z nowszą wersją androida do swojego urządzenia + Magisk, i dalej można korzystać z aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość