20-11-2021 20:42
Dziękuję za to że bez ostrzeżenia polepszyliście mobilną appkę i straciłem możliwość korzystania z niej na moim smartfonie. O tym że w nocy z niedzieli na poniedziałek przez 2 godziny system może nie działać ostrzegacie kilka razy ale o tym że smartfony z androidem poniżej 7 stracą możliwość obsługi to "ani słychu ani dychu". Trzeba przetrzepać internet żeby w sklep.google w opiniach NEGATYWNYCH był wpis: "Przykro mi, lecz system operacyjny, który posiadasz aktualnie w swoim telefonie nie pozwala na obsługę naszej aplikacji. Minimalne wymagania systemu operacyjnego androida to wersja 7.0.". To jest wprost żenujące traktowanie klienta. Na co mi teraz konto w ING kiedy nie mogę z niego na smartfonie korzystać. Czas pomyśleć o przeniesieniu konta gdzie indziej.
Jarek
21-11-2021 20:48
Od pewnego czasu minimalnymi wymogami do poprawnego działania naszej aplikacji jest Android w wersji minimum 7.0. Informujemy o tym, na przykład, tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/aplikacja-mobilna-pytania-i-odp.... Rozumiem, że ta sytuacja może nie być komfortowa, ale jest to podyktowane kwestiami bezpieczeństwa. Jeżeli nie masz Androida w tej wersji lub nowszego, to możesz logować się na telefonie do Mojego ING poprzez przeglądarkę mobilną. Mam nadzieję, że pozostaniesz dalej z nami
04-12-2021 05:53
Opcjonalnie w zależności od modelu telefonu, odblokowanie bootloadera, wgranie Custom ROM z nowszą wersją androida do swojego urządzenia + Magisk, i dalej można korzystać z aplikacji.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024