Odpowiedz

Dziękuję za traktowanie starego klienta

Dziękuję za to że bez ostrzeżenia polepszyliście mobilną appkę i straciłem możliwość korzystania z niej na moim smartfonie. O tym że w nocy z niedzieli na poniedziałek przez 2 godziny system może nie działać ostrzegacie kilka razy ale o tym że smartfony z androidem poniżej 7 stracą możliwość obsługi to "ani słychu ani dychu". Trzeba przetrzepać internet żeby w sklep.google w opiniach NEGATYWNYCH był wpis: "Przykro mi, lecz system operacyjny, który posiadasz aktualnie w swoim telefonie nie pozwala na obsługę naszej aplikacji. Minimalne wymagania systemu operacyjnego androida to wersja 7.0.". To jest wprost żenujące traktowanie klienta. Na co mi teraz konto w ING kiedy nie mogę z niego na smartfonie korzystać. Czas pomyśleć o przeniesieniu konta gdzie indziej.

 

Jarek

Odpowiedz
0 Lajków
Jaffar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (274 wyświetleń)

Re: Dziękuję za traktowanie starego klienta

Od pewnego czasu minimalnymi wymogami do poprawnego działania naszej aplikacji jest Android w wersji minimum 7.0. Informujemy o tym, na przykład, tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/aplikacja-mobilna-pytania-i-odp.... Rozumiem, że ta sytuacja może nie być komfortowa, ale jest to podyktowane kwestiami bezpieczeństwa. Jeżeli nie masz Androida w tej wersji lub nowszego, to możesz logować się na telefonie do Mojego ING poprzez przeglądarkę mobilną. Mam nadzieję, że pozostaniesz dalej z nami Emotikon: Szczęśliwy 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
10
2
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (203 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata kredytu, skrócenie okresu kredytowania a zmiana oprocentowania.

Cześć,

Mam pytanie odnośnie nadpłaty kredytu hipotecznego a zmiany oprocentowania. Mam kredyt w którym oprocentowanie zmieniane jest co 6 miesięcy (kolejna zmiana w marcu 2022). Czy jeśli teraz nadpłac

...

27-11-2021
Re: Blokada konta oszczednościowego

Tak, rodzic może wycofać zgodę na samodzielne dysponowanie rachunkiem. Wtedy Ty przelewu nie wyślesz. Zgodę taką może rodzic wycofać/ wyrazić po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej lub w nas

...

27-11-2021
Re: Huawey bez googla

Nie mamy jeszcze decyzji o udostępnieniu aplikacji w AppGallery. Cały czas analizujemy ten temat. Prosimy o cierpliwość

27-11-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy