Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Niedostępny moduł "Inwestycje" w aplikacji mobilnej

Po niedawno prowadzonych pracach modernizacyjnych (3/08), w aplikacji mobilnej przestał działać moduł "Inwestycje". Wersja aplikacji jaką posiadam to 2.8.3.

 

Po kliknięciu w moduł "Inwestycje", aplikacja:

  • zawiesza się na ekranie ładowania (kręcące się kółko) i nie odpowiada, naciśnięcie przycisku "WSTECZ" nie działa (aplikacja nie wraca do poprzedniego widoku). Aby korzystać z aplikacji należy ją restartować.

LUB

  • aplikacja powraca do podstawowego widoku po zalogowaniu.

 

Problem ten występuje już od ponad tygodnia. Jest szansa aby ten błąd został naprawiony w kolejnej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Julka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 354 wyświetleń)

Re: Niedostępny moduł "Inwestycje" w aplikacji mobilnej

Przepraszam Cię, że musiałaś tyle czekać na naszą odpowiedź. Sprawdzaliśmy na różne sposoby to o czym napisałaś. Za każdym razem bez problemu udaje nam się wejść w moduł inwestycje. Co więcej nie mamy więcej zgłoszeń w tym temacie. Proszę daj mi znać czy problem, który opisałaś nadal u Ciebie występuje. Jeżeli tak to proszę prześlij nam zrzuty ekranu przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). Dzięki temu sprawdzimy co może być powodem tych utrudnień.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 231 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy