Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Niedostępny moduł "Inwestycje" w aplikacji mobilnej

Po niedawno prowadzonych pracach modernizacyjnych (3/08), w aplikacji mobilnej przestał działać moduł "Inwestycje". Wersja aplikacji jaką posiadam to 2.8.3.

 

Po kliknięciu w moduł "Inwestycje", aplikacja:

  • zawiesza się na ekranie ładowania (kręcące się kółko) i nie odpowiada, naciśnięcie przycisku "WSTECZ" nie działa (aplikacja nie wraca do poprzedniego widoku). Aby korzystać z aplikacji należy ją restartować.

LUB

  • aplikacja powraca do podstawowego widoku po zalogowaniu.

 

Problem ten występuje już od ponad tygodnia. Jest szansa aby ten błąd został naprawiony w kolejnej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Julka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 367 wyświetleń)

Re: Niedostępny moduł "Inwestycje" w aplikacji mobilnej

Przepraszam Cię, że musiałaś tyle czekać na naszą odpowiedź. Sprawdzaliśmy na różne sposoby to o czym napisałaś. Za każdym razem bez problemu udaje nam się wejść w moduł inwestycje. Co więcej nie mamy więcej zgłoszeń w tym temacie. Proszę daj mi znać czy problem, który opisałaś nadal u Ciebie występuje. Jeżeli tak to proszę prześlij nam zrzuty ekranu przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). Dzięki temu sprawdzimy co może być powodem tych utrudnień.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 244 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy