13-08-2018 19:59
Po niedawno prowadzonych pracach modernizacyjnych (3/08), w aplikacji mobilnej przestał działać moduł "Inwestycje". Wersja aplikacji jaką posiadam to 2.8.3.
Po kliknięciu w moduł "Inwestycje", aplikacja:
LUB
Problem ten występuje już od ponad tygodnia. Jest szansa aby ten błąd został naprawiony w kolejnej wersji aplikacji?
Pozdrawiam
21-08-2018 09:36
Przepraszam Cię, że musiałaś tyle czekać na naszą odpowiedź. Sprawdzaliśmy na różne sposoby to o czym napisałaś. Za każdym razem bez problemu udaje nam się wejść w moduł inwestycje. Co więcej nie mamy więcej zgłoszeń w tym temacie. Proszę daj mi znać czy problem, który opisałaś nadal u Ciebie występuje. Jeżeli tak to proszę prześlij nam zrzuty ekranu przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). Dzięki temu sprawdzimy co może być powodem tych utrudnień.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Przez forum trudno nam jednak odnieść się do takiej indywidualnej sytuacji. Proponuję kontakt z opiekunem, który przyjmował wniosek i z
... 17-01-2025Wcześniejszą spłatę kredytu możesz wykonać w dowolnym momencie, najwygodniej w swojej bankowości internetowej w szczegółach swojego kredytu.
Jeśli zawarliśmy umowę po 21 lipca 2017 r. nie pobierzemy o
... 17-01-2025