Odpowiedz
Highlighted

Nie udało się pobrać danych - imoje

Hej, 

Przy próbie składania wniosku o iMoje, po wpisaniu kodu weryfikacyjnego pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Próbowałam z innej przeglądarki, przez apkę, czyściłam pliki cookie, pamięć podręczną itp. Dalej kaplica. 
Sprawa jest już zgłoszona do działu technicznego, nie wiem ile czasu trzeba czekać na rozwiązanie tematu?

I inna kwestia, czy naprawdę nie ma innej możliwości założenia iMoje? Zależy mi na czasie, nie mogę czekać kilku dni czy tygodni na poprawkę do aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
KZielinska
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
05-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (441 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie udało się pobrać danych - imoje

Mieliśmy awarię na wniosku związaną z poprawną generacją umów przy nie wybraniu opcji „kup teraz, zapłać później”. Błąd udało się wyprowadzić wczoraj w godzinach popołudniowych.
Otrzymaliśmy informację, że dzisiaj wnioski powinny być dokończone przez osoby odpowiedzialne za ten temat.

Istnieje możliwość podpisania umowy w sposób fizyczny, wówczas kontaktuje się specjalista, który przyjeżdża w ustalone miejsce. 
Natomiast poczekaj proszę jeszcze dzisiaj na informację w sprawie Twojego wniosku. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
251
69
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (334 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Dziękuje za odpowiedź, czy jest znany chociaż przybliżony termin rozwiązania?

 

Zakładam że problem jest dużo szerszy skoro jest Państwu znany, a nie ukrywam - dość mocno frustrujący, to jedna z bazowyc

...

20-10-2020
Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Dziękujemy, że nam to zgłaszasz. Znamy ten problem Emotikon: Smutny Pracujemy nad jego rozwiązaniem. 

20-10-2020
Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

Dzień dobry,

Jaki jest obecnie czas oczekiwania na decyzje?

Złożyłem kompletny wniosek 5.10 z operatem przez infolinie, po zbywaniu mnie kilka dni na infolinii i e-mail (ze dziś mogę złożyć wniosek i za...

20-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy