Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych - imoje

Hej, 

Przy próbie składania wniosku o iMoje, po wpisaniu kodu weryfikacyjnego pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Próbowałam z innej przeglądarki, przez apkę, czyściłam pliki cookie, pamięć podręczną itp. Dalej kaplica. 
Sprawa jest już zgłoszona do działu technicznego, nie wiem ile czasu trzeba czekać na rozwiązanie tematu?

I inna kwestia, czy naprawdę nie ma innej możliwości założenia iMoje? Zależy mi na czasie, nie mogę czekać kilku dni czy tygodni na poprawkę do aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
KZielinska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 495 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych - imoje

Mieliśmy awarię na wniosku związaną z poprawną generacją umów przy nie wybraniu opcji „kup teraz, zapłać później”. Błąd udało się wyprowadzić wczoraj w godzinach popołudniowych.
Otrzymaliśmy informację, że dzisiaj wnioski powinny być dokończone przez osoby odpowiedzialne za ten temat.

Istnieje możliwość podpisania umowy w sposób fizyczny, wówczas kontaktuje się specjalista, który przyjeżdża w ustalone miejsce. 
Natomiast poczekaj proszę jeszcze dzisiaj na informację w sprawie Twojego wniosku. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 388 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy