Odpowiedz

Nadplata w aplikacji mobilnej

Co miesiąc robie nadpłatę w stosunku do raty kredytu hipotecznego. Rata wynosi 1600, ja wpłacam co najmniej 2000.
Kwota ta nie przenosi mi się automatycznie na spłatę kredytu tylko odkłada w (jakieś) miejsce skąd mogę co jakiś czas te pieniądze (nadwyżkę) przelać na spłatę kredytu (np w sytuacji gdy w danym miesiącu nie mam na spłatę raty to mogę zapłacić z tych pieniędzy).
W żaden sposób nie potrafię wyszukać w aplikacji mobilnej GDZIE wyświetla się ta suma nadpłat. Proszę o pokierowanie krok po kroku w co mam klikać.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaKamila
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 239 wyświetleń)

Re: Nadplata w aplikacji mobilnej

Nadwyżka zostaje na koncie, z którego płacisz raty. Jeśli chcesz nadpłacić kredyt, powinnaś wybrać taką dyspozycję w bankowości internetowej.
Możesz sprawdzić całą historię kredytu. W tym celu powinnaś wybrać Kredyty/Kredyt hipoteczny/Historia spłaty. Nie udostępniamy w bankowości informacji o sumie wszystkich Twoich nadpłat.  

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
700
225
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 150 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak ikon kart kredytowych

Miałem taki sam problem ale z kartą debetową. Na szczęście wszystko wróciło do normy na drugi dzień. Jeżeli jednak dalej jej nie widzisz to skontaktuj się z nimi bezpośrednio np. przez czat.

10-06-2023
Brak ikon kart kredytowych

Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?

10-06-2023
alerty bik - odnowienie

Cześć.

 

W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).

09-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy