Aplikacja mobilna

Odpowiedz

problem z płatnością telefonem Moto Z3 Play

Po zainstalowaniu na moim nowym telefonie aplikacji ING terminal nie widzi karty mobilnej.

Próbowałem już chyba wszystkiego . W poprzednim telefonie było wszystko ok.

Odinstalowałem aplikację , czyściłem pamięć aplikacji , reset komórki i nic .

W aplikacji mobilnej widzi kartę Mastercard w telefonie , jest aktywna i nie transmituje jej po NFC .

W aplikacji mobilnej jest opcja, że można sprawdzić kartę zbliżeniową plastikową zbliżając ją do telefonu - wydaje dźwięk więc NFC w telefonie działa .

 

Czego jeszcze mam spróbować . Nie działa ani po przypięciu karty Visa ani Mastercard w telefonie

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
wąski78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-09-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 667 wyświetleń)

Re: problem z płatnością telefonem Moto Z3 Play

@wąski78 czy ten problem pojawia się w wielu miejscach, na różnych terminalach? Czy próbowałeś również zamknąć samą np. kartę Mastercard w telefonie i zamówić ją na nowo. Jeśli to nie przyniesie skutku, to proszę, abyś odezwał się do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Możesz tez w tej sprawie połączyć się z infolinią 32 357 00 69.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 555 wyświetleń)

Re: problem z płatnością telefonem Moto Z3 Play

próbowałem wszystkiego , zamykać kartę , otwierać nową - na nic

po prostu nie transmituje NFC karty przez aplikację ING Mobile , jak podepnę kartę plastikową do Google Pay to telefon normalnie transmituje transakcję przez NFC

 

sprawdzam sam w domu na drugim telefonie z NFC mam aplikację która czyta dane karty - nie będę biegał po terminalach z każdą podjętą próbą

 

próbowałem waszego Czatu , ale mam wrażenie że osoba po drugiej stronie nie jest w stanie mi pomóc - na koniec Wasz pracownik się rozłączył , po prostu ...

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
wąski78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-09-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 553 wyświetleń)

Re: problem z płatnością telefonem Moto Z3 Play

@wąski78 W opisanej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest złożenie reklamacji wraz z opisem sytuacji, modelem telefonu oraz jego systemem operacyjnym. Tylko wtedy specjaliści od kart będą mogli zając się sprawą, analizując Twoją bankowość internetową oraz wydaną kartę. Reklamację złożysz na czacie po zalogowaniu w Moim ING, telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub dowolnym oddziale banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (5 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy