26-09-2020 21:13
Po zainstalowaniu na moim nowym telefonie aplikacji ING terminal nie widzi karty mobilnej.
Próbowałem już chyba wszystkiego . W poprzednim telefonie było wszystko ok.
Odinstalowałem aplikację , czyściłem pamięć aplikacji , reset komórki i nic .
W aplikacji mobilnej widzi kartę Mastercard w telefonie , jest aktywna i nie transmituje jej po NFC .
W aplikacji mobilnej jest opcja, że można sprawdzić kartę zbliżeniową plastikową zbliżając ją do telefonu - wydaje dźwięk więc NFC w telefonie działa .
Czego jeszcze mam spróbować . Nie działa ani po przypięciu karty Visa ani Mastercard w telefonie
27-09-2020 21:30
@wąski78 czy ten problem pojawia się w wielu miejscach, na różnych terminalach? Czy próbowałeś również zamknąć samą np. kartę Mastercard w telefonie i zamówić ją na nowo. Jeśli to nie przyniesie skutku, to proszę, abyś odezwał się do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING. Czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Możesz tez w tej sprawie połączyć się z infolinią 32 357 00 69.
27-09-2020 21:49
próbowałem wszystkiego , zamykać kartę , otwierać nową - na nic
po prostu nie transmituje NFC karty przez aplikację ING Mobile , jak podepnę kartę plastikową do Google Pay to telefon normalnie transmituje transakcję przez NFC
sprawdzam sam w domu na drugim telefonie z NFC mam aplikację która czyta dane karty - nie będę biegał po terminalach z każdą podjętą próbą
próbowałem waszego Czatu , ale mam wrażenie że osoba po drugiej stronie nie jest w stanie mi pomóc - na koniec Wasz pracownik się rozłączył , po prostu ...
28-09-2020 18:55
@wąski78 W opisanej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest złożenie reklamacji wraz z opisem sytuacji, modelem telefonu oraz jego systemem operacyjnym. Tylko wtedy specjaliści od kart będą mogli zając się sprawą, analizując Twoją bankowość internetową oraz wydaną kartę. Reklamację złożysz na czacie po zalogowaniu w Moim ING, telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub dowolnym oddziale banku.
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024