15-09-2020 14:20
Byłem szczęśliwym użytkownikiem możliwości płacenia telefonem, nagle w sierpniu terminale przestały widzieć mój telefon (Nokia 8, Android 9) - NFC jest włączone, telefon jest w profilu zaufanym, itd. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, karta tradycyjna Visa oczywiście działa normalnie.
Ewentualnymi symptomami było, że raz powiedział że nie mam środków (były i karta przeszła), do innego zakupu chyba 15 zł chciał pin, a potem właśnie terminale go nie widzą. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to awaria telefonu czy aplikacji?
16-09-2020 14:33
@Adamo W sytuacji, którą opisujesz, proszę, zastosuj to rozwiązanie:
1. Odinstaluj aplikację i wyczyść pamięć podręczną aplikacji w ustawieniach smartfona.
2. Zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę, tam usuń telefon z urządzeń zaufanych (zakładka Ustawienia> Aplikacja mobilna).
3. Zrestartuj telefon.
4. Pobierz i aktywuj naszą aplikację, ponownie uruchom płatności zbliżeniowe.
5. Oczywiście sprawdź, czy aplikacja jest domyślną do płatności NFC w ustawieniach Twojego telefonu.
Jeśli to nie pomoże, wtedy skontaktuj się z nami w Moim ING- zakładka "Wiadomości" lub czat. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |