Odpowiedz

Brak możliwości płacenia telefonem

Byłem szczęśliwym użytkownikiem możliwości płacenia telefonem, nagle w sierpniu terminale przestały widzieć mój telefon (Nokia 8, Android 9) - NFC jest włączone, telefon jest w profilu zaufanym, itd. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, karta tradycyjna Visa oczywiście działa normalnie.

Ewentualnymi symptomami było, że raz powiedział że nie mam środków (były i karta przeszła), do innego zakupu chyba 15 zł chciał pin, a potem właśnie terminale go nie widzą. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to awaria telefonu czy aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Adamo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (16 180 wyświetleń)

Re: Brak możliwości płacenia telefonem

@Adamo W sytuacji, którą opisujesz, proszę, zastosuj to rozwiązanie:

1. Odinstaluj aplikację i wyczyść pamięć podręczną aplikacji w ustawieniach smartfona.

2. Zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę, tam usuń telefon z urządzeń zaufanych (zakładka Ustawienia> Aplikacja mobilna).

3. Zrestartuj telefon.

4. Pobierz i aktywuj naszą aplikację, ponownie uruchom płatności zbliżeniowe. 

5. Oczywiście sprawdź, czy aplikacja jest domyślną do płatności NFC w ustawieniach Twojego telefonu. 

 

Jeśli to nie pomoże, wtedy skontaktuj się z nami w Moim ING- zakładka "Wiadomości" lub czat. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
46
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (16 104 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Złe długi jak sobie radzicie?

Hej

Czy komuś udało się rozliczyć ulgę za złe długi w ING Księgowość?

Wie ktos jak sobie z tym poradzić.

 

 

 

02-02-2023
Re.: U2F

Serwisy bankowe są w 99 procentach bezpieczne. Słabym ogniwem jest klient Emotikon: Szczęśliwy Oszustwa na orlen, inpost, dopłaty za paczkę, można wymieniać w nieskończoność głupotę ludzi na to się nabierającychEmotikon: Szczęśliwy

02-02-2023
Re.: U2F

Banki raczej tego nie wprowadzą. Znając klientów pewnie klucze chcieliby za darmo Emotikon: Szczęśliwy Klucz chyba i tak przydałby się tylko do logowania do banku, a transakcje i tak trzeba potwierdzać tak samo jak teraz

...

02-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy