Odpowiedz
Highlighted

Brak możliwości płacenia telefonem

Byłem szczęśliwym użytkownikiem możliwości płacenia telefonem, nagle w sierpniu terminale przestały widzieć mój telefon (Nokia 8, Android 9) - NFC jest włączone, telefon jest w profilu zaufanym, itd. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, karta tradycyjna Visa oczywiście działa normalnie.

Ewentualnymi symptomami było, że raz powiedział że nie mam środków (były i karta przeszła), do innego zakupu chyba 15 zł chciał pin, a potem właśnie terminale go nie widzą. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to awaria telefonu czy aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Adamo
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
15-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (162 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak możliwości płacenia telefonem

@Adamo W sytuacji, którą opisujesz, proszę, zastosuj to rozwiązanie:

1. Odinstaluj aplikację i wyczyść pamięć podręczną aplikacji w ustawieniach smartfona.

2. Zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę, tam usuń telefon z urządzeń zaufanych (zakładka Ustawienia> Aplikacja mobilna).

3. Zrestartuj telefon.

4. Pobierz i aktywuj naszą aplikację, ponownie uruchom płatności zbliżeniowe. 

5. Oczywiście sprawdź, czy aplikacja jest domyślną do płatności NFC w ustawieniach Twojego telefonu. 

 

Jeśli to nie pomoże, wtedy skontaktuj się z nami w Moim ING- zakładka "Wiadomości" lub czat. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
132
28
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (86 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: wniosek o kredyt hipoteczny wydłużenie okresu kredytowania

Wszystko można zmienić. Czasem to wymaga oczywiście na nowo przeliczenia zdolności a co za tym idzie nowego wniosku. Warto jednak przeliczyć sprawę i na spokojnie podjąć decyzję. No i pamiętaj: ING ma...

18-09-2020
Re: Kredyt hipoteczny

Dodatki mogą podwyższyć zdolność w szczególności jeżeli mają charakter cykliczny lub jeżeli regulamin zakładu pracy reguluje sposób ich wypłaty. Miałam taką sytuację że właśnie ING początkowo nie zgod

...

18-09-2020
Re.: Uzn odsetki skapitalizowane

U mnie to samo. Bardzo nieładnie ze strony banku. Obciążenie na rachunku nie wiadomo za co. To chyba nie problem klienta że odsetki zostały źle obliczone.

18-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy