15-09-2020 14:20
Byłem szczęśliwym użytkownikiem możliwości płacenia telefonem, nagle w sierpniu terminale przestały widzieć mój telefon (Nokia 8, Android 9) - NFC jest włączone, telefon jest w profilu zaufanym, itd. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, karta tradycyjna Visa oczywiście działa normalnie.
Ewentualnymi symptomami było, że raz powiedział że nie mam środków (były i karta przeszła), do innego zakupu chyba 15 zł chciał pin, a potem właśnie terminale go nie widzą. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to awaria telefonu czy aplikacji?
16-09-2020 14:33
@Adamo W sytuacji, którą opisujesz, proszę, zastosuj to rozwiązanie:
1. Odinstaluj aplikację i wyczyść pamięć podręczną aplikacji w ustawieniach smartfona.
2. Zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę, tam usuń telefon z urządzeń zaufanych (zakładka Ustawienia> Aplikacja mobilna).
3. Zrestartuj telefon.
4. Pobierz i aktywuj naszą aplikację, ponownie uruchom płatności zbliżeniowe.
5. Oczywiście sprawdź, czy aplikacja jest domyślną do płatności NFC w ustawieniach Twojego telefonu.
Jeśli to nie pomoże, wtedy skontaktuj się z nami w Moim ING- zakładka "Wiadomości" lub czat. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Hej
Czy komuś udało się rozliczyć ulgę za złe długi w ING Księgowość?
Wie ktos jak sobie z tym poradzić.
02-02-2023
Serwisy bankowe są w 99 procentach bezpieczne. Słabym ogniwem jest klient Oszustwa na orlen, inpost, dopłaty za paczkę, można wymieniać w nieskończoność głupotę ludzi na to się nabierających
Banki raczej tego nie wprowadzą. Znając klientów pewnie klucze chcieliby za darmo Klucz chyba i tak przydałby się tylko do logowania do banku, a transakcje i tak trzeba potwierdzać tak samo jak teraz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |