15-09-2020 14:20
Byłem szczęśliwym użytkownikiem możliwości płacenia telefonem, nagle w sierpniu terminale przestały widzieć mój telefon (Nokia 8, Android 9) - NFC jest włączone, telefon jest w profilu zaufanym, itd. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, karta tradycyjna Visa oczywiście działa normalnie.
Ewentualnymi symptomami było, że raz powiedział że nie mam środków (były i karta przeszła), do innego zakupu chyba 15 zł chciał pin, a potem właśnie terminale go nie widzą. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to awaria telefonu czy aplikacji?
16-09-2020 14:33
@Adamo W sytuacji, którą opisujesz, proszę, zastosuj to rozwiązanie:
1. Odinstaluj aplikację i wyczyść pamięć podręczną aplikacji w ustawieniach smartfona.
2. Zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę, tam usuń telefon z urządzeń zaufanych (zakładka Ustawienia> Aplikacja mobilna).
3. Zrestartuj telefon.
4. Pobierz i aktywuj naszą aplikację, ponownie uruchom płatności zbliżeniowe.
5. Oczywiście sprawdź, czy aplikacja jest domyślną do płatności NFC w ustawieniach Twojego telefonu.
Jeśli to nie pomoże, wtedy skontaktuj się z nami w Moim ING- zakładka "Wiadomości" lub czat. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Odpowiedzieliśmy na to pytanie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Rejestracja-dzia%C5%82alno%C5%9Bci-w-mieszkaniu-na-kredyt/m-p/40965#M10463.
30-03-2023Jeśli działalność będzie tylko zarejestrowana pod adresem nieruchomości, która jest zabezpieczeniem, to nie trzeba tego zgłaszać. Natomiast jeśli wiąże się to ze zmianą sposobu korzystania z nieruchom
... 30-03-2023Dzień dobry,
Posiadam kredyt hipoteczny w ING jako osoba prywatna, założyłam jednoosobową działalność gospodarczą, czy mogę ją zarejestrować pod adresem nieruchomości, która jest przedmiotem kredytu hi
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |