30-08-2018 17:17
Po aktualizacji w dniu 28.08.18 nie mogę się zalogować. Po wpisaniu PINu
informacja "nie można pobrać danych". Nie pomogło czyszczenie pamięci, zamykanie aplikacji działających w tle, wyłączenie telefonu ani ponowna instalacja aplikacji. Czyżby aplikacja nie działała na Androidzie 4.2.2. ?
Po zalogowaniu do "Dodaj pierwszy skrót" wyświetla konta ale do bankowości nie.
31-08-2018 09:29
Proszę spróbuj ponownie zalogować się do aplikacji Moje ING mobile. Poprawiliśmy jej działanie. Daj nam znać czy teraz aplikacja działa prawidłowo.
01-09-2018 12:53
Dziękuję,
aplikacja od wczoraj działa. Trochę wolno się ładuje, ale już działa.
Pozdrawiam.
Alexmg
03-09-2018 19:00
DZIĘKUJĘ, JUŻ DZIAŁA.
14-02-2020 07:16
Od dwóch dni Ing Mobile nie działa na moim telefonie
15-02-2020 07:35
Napisz proszę, co konkretnie się dzieje, gdy próbujesz zalogować się w aplikacji? Jakie masz komunikaty?
Na jakim systemie operacyjnym działa Twój telefon?
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024