30-08-2018 17:17
Po aktualizacji w dniu 28.08.18 nie mogę się zalogować. Po wpisaniu PINu
informacja "nie można pobrać danych". Nie pomogło czyszczenie pamięci, zamykanie aplikacji działających w tle, wyłączenie telefonu ani ponowna instalacja aplikacji. Czyżby aplikacja nie działała na Androidzie 4.2.2. ?
Po zalogowaniu do "Dodaj pierwszy skrót" wyświetla konta ale do bankowości nie.
31-08-2018 09:29
Proszę spróbuj ponownie zalogować się do aplikacji Moje ING mobile. Poprawiliśmy jej działanie. Daj nam znać czy teraz aplikacja działa prawidłowo.
01-09-2018 12:53
Dziękuję,
aplikacja od wczoraj działa. Trochę wolno się ładuje, ale już działa.
Pozdrawiam.
Alexmg
03-09-2018 19:00
DZIĘKUJĘ, JUŻ DZIAŁA.
14-02-2020 07:16
Od dwóch dni Ing Mobile nie działa na moim telefonie
15-02-2020 07:35
Napisz proszę, co konkretnie się dzieje, gdy próbujesz zalogować się w aplikacji? Jakie masz komunikaty?
Na jakim systemie operacyjnym działa Twój telefon?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |