27-06-2018 19:42
27-06-2018 20:16
27-06-2018 20:30
28-06-2018 09:04
Mam ten sam problem. Jak chce uruchomic aplikacje pisze ze stop working
Co za bezsens, chyba deweloperzy dali ciala.
Powaznie mysle nad zmiana banku, coraz czescie sie ING myli.
28-06-2018 09:05
Panie deweloper, coscie zrobili z apka. U wielu znas nie dziala. Mozesz dac linka do starej APK ?
28-06-2018 12:27
28-06-2018 15:42
Tez mam Asus 2. I nic nie dziala.
28-06-2018 15:51
Udostępniliśmy aplikację w wersji 2.8.1. Proszę sprawdźcie czy po aktualizacji aplikacji nadal macie problem z jej uruchomieniem i dajcie nam znać czy to pomogło.
28-06-2018 16:49
29-06-2018 06:21
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |