27-06-2018 19:42
27-06-2018 20:16
27-06-2018 20:30
28-06-2018 09:04
Mam ten sam problem. Jak chce uruchomic aplikacje pisze ze stop working
Co za bezsens, chyba deweloperzy dali ciala.
Powaznie mysle nad zmiana banku, coraz czescie sie ING myli.
28-06-2018 09:05
Panie deweloper, coscie zrobili z apka. U wielu znas nie dziala. Mozesz dac linka do starej APK ?
28-06-2018 12:27
28-06-2018 15:42
Tez mam Asus 2. I nic nie dziala.
28-06-2018 15:51
Udostępniliśmy aplikację w wersji 2.8.1. Proszę sprawdźcie czy po aktualizacji aplikacji nadal macie problem z jej uruchomieniem i dajcie nam znać czy to pomogło.
28-06-2018 16:49
29-06-2018 06:21
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |