03-06-2025 14:39
Przyglądamy się temu, dziękujemy za zwrócenie uwagi na istotny problem i będziemy pracować nad jego rozwiązaniem, jeśli znajdziemy realne bezpieczne rozwiązanie.
03-06-2025 18:11
Czy Wy sobie naprawdę żarty robicie ze swoich klientów?
Zgłosiłem problem (nie tylko ja) w styczniu 2024 roku, od razu po wprowadzeniu tej usługi. Mamy czerwiec 2025 roku, czyli półtora roku później, a Wy z tym nic nie zrobiliście.
O jakim bezpiecznym rozwiązaniu mowa? Czy Wy w ogóle wiecie, jak działa CarPlay w samochodach, czy po prostu wprowadziliście coś, o czym nie macie zielonego pojęcia?
03-08-2025 14:39
Minęło półtora roku, a ja będę próbować do skutku.
Czy kiedykolwiek naprawicie funkcję CarPlay w swojej apce, aby była używalna?
04-08-2025 14:51
Aktualnie nie ma aktualizacji. Gdy będziemy wiedzieć więcej, to odezwiemy się w tej sprawie.
05-08-2025 01:10
Dzięki za odpowiedź. W dniu wczorajszym przestaliście być moim głównym bankiem.
Są na polskim rynku dwa banki w których wdrożono obsługę CarPlay i tylko w jednym ta funkcja działa prawidłowo. Podpowiem, że nie jesteście tym bankiem.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |