Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Konto wspólnoty w aplikacji mobilnej

Mając konto osobiste/firmowe w Ing i konto dla wspólnoty nie można na raz obsługiwać wszystkich 3 kont aplikacją mobilną. Przydałaby się funkcjonalność umożliwienia logowania do konta wspólnoty jako kolejny balonik czy jakoś inaczej, czy jest na to szansa? Czy skazany jestem na www?
Odpowiedz
0 Lajków
Tomek3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 740 wyświetleń)

Re: Konto wspólnoty w aplikacji mobilnej

Konto dla wspólnoty musi mieć odrębny login. Nie ma możliwości, aby było widoczne pod loginem firmowym czy osobistym. W tym temacie póki co nie przewidujemy zmian.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 662 wyświetleń)

Re.: Konto wspólnoty w aplikacji mobilnej

To można zrobić balonik do odrębnego logowania lub jakieś inne rozwiązanie, operacja przez www jest mniej wygodna. Nie przewidujecie zmian bo
Pewnie wąskie grono klientów ma takie potrzeby, ale jak się chce to... może kiedyś.
Odpowiedz
0 Lajków
Tomek3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-05-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 649 wyświetleń)

Re: Re.: Konto wspólnoty w aplikacji mobilnej

Dziękuję za sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu. Na chwile obecną nie ma takiej możliwości. Może w przyszłości zostanie to rozwiązane 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 616 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy