21-08-2023 15:10
Wygląda na to, że aplikacja Moje ING (przynajmniej na urządzeniach Apple) umożliwia dodanie kluczy U2F tylko poprzez NFC - nie wykrywa i nie chce zarejestrować klucza podłączonego przez złącze Lightning (bezpośrednio - bez użycia przejściówek). Czy planowane jest dodanie takiej funkcjonalności? Jest to dość spore ograniczenie, bo używanie aplikacji na telefonie wymaga noszenia większego i mniej poręcznego klucza NFC, a na iPadzie w ogóle uniemożliwia zalogowanie się (brak obsługi NFC przez urządzenie).
Wersja aplikacji 4.10.0, klucz Yubico YubiKey 5Ci
23-08-2023 17:11
Zgadza się. Mamy to na uwadze - planujemy wprowadzić tę opcję. Sytuacja jest związana z koniecznością otrzymania certyfikacji w Apple.
15-10-2023 15:09
17-10-2023 14:14
Nasza aplikacja jest przeznaczona na smartfony. Na tabletach niektóre funkcje mogą nie działać poprawnie. Wkrótce razem z obsługą kluczy U2F na iOS w wersji 17 uruchomimy możliwość użycia złącza lightning. Prosimy jeszcze o czas.
Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty
... 08-07-2025Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |