Odpowiedz

Re: ING Makler Mobile

Czyli wracając do mojego pierwszego pytania, czy zamierzacie jeszcze kiedyś aktualizować aplikacje ING Makler mobile ? 

U konkurencji tego typu aplikacje są duże bardziej funkcjonalne nie mówiąc już o tym że dużo częściej aktualizowane i przystosowane do aktualnych standardów jak choćby logowanie do aplikacji przez odcisk palca. 

Odpowiedz
0 Lajków
golum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
17-08-2018
Wiadomość 11 z 14 (7 138 wyświetleń)

Re: ING Makler Mobile

Nasza aplikacja Makler Mobile jest aktualizowana na bieżąco. Na ten moment nie pracujemy jednak nad zmianą sposobu logowania do aplikacji. Twoje sugestie przekazałem do osób zajmujących się rozwojem Maklera Mobile. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 12 z 14 (7 114 wyświetleń)

Re: ING Makler Mobile


ŁukaszW pisze:
Nasza aplikacja Makler Mobile jest aktualizowana na bieżąco. 

Teraz to sobie chyba jaj robicie. Aktualizacja raz na rok to według was "na bieżąco" ? 

Powiedzcie w prost że nie interesuje was opinia klientów i nie pracujecie nad rozwijaniem tej aplikacji to przestane marnować wasz i mój czas i poszukam czegoś lepszego w innych bankach.  

Odpowiedz
0 Lajków
golum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
17-08-2018
Wiadomość 13 z 14 (7 067 wyświetleń)

Re: ING Makler Mobile

@golum Przykro mi, że masz takie zdanie. Opinie i sugestie klientów są dla nas ważne. Nasi specjaliści pracują obecnie nad kolejną aktualizacją Makler Mobile. Zachęcam Cię do dalszego korzystania z naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 14 z 14 (7 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy