Aplikacja mobilna

Odpowiedz

ING - Aplikacja - Błednie działające skróty, fatalny schemat ikon, ankieta oceny aplikacji oszukana

Witam,
W aplikacji po aktualizacji zostały 3 duże błędy nie do zaakceptowania.
1. Po wybraniu skrótu konta przed zalogowaniem przez face id nie przechodzimy do wybranego konta lecz zawsze do widoku podstawowego w którym ponownie musimy wybrać konto które nas interesowało…po co w takim razie skroty skoro nie działaja jak powinny
2. Po zalogowaniu połowę ekranu aplikacji na iOS zajmuje obszar skrótów do zdefiniowania jeżeli nic nie wybierzemy mamy obszar z plusem na pol ekranu a żeby przeglądać konta musimy przesuwać od lewej do prawej. Skrótu konta nie można dodać w zajętym przez plus ekranie.Wcześniej design pozwalał na szybki dostęp do kont tutaj 60% zajmuje przycisk plus i nie potrzebne reklamy ofert…
3. Ocena aplikacji jest zmanipulowana, możliwe opcje to ocena dobra lub średnia. W moim odczuciu jak i znajomych aplikacje teraz obsługuje się fatalnie czyli ocena zła 1/10 nie średnia jak to możliwe najniżej do wyboru. Co wnosi ta ankieta ? zmanipulowany wynik oceniający zespol projektowy ? mniej jak średnia ocena nie wyjdzie…
Proszę o wypowiedzenie się innych użytkowników, może ktoś z ING zwróci na te niedociągnięcia uwagę i je poprawi, dotychczas aplikacja była powodem dla których często ludzie wybierali ten bank. Moim zdaniem jeżeli aplikacja nie pozwala na szybkie i wygodne korzystanie z banku do celów prywatnych i firmowych powinno się zmienić bank. Jestem wieloletnim klientem i pierwszy raz tak mnie bank ING rozczarował, ale daje szanse, firmy oceniam po tym jak rozwiązuja problemy.
Odpowiedz
0 Lajków
Morajko
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 890 wyświetleń)

Re: ING - Aplikacja - Błednie działające skróty, fatalny schemat ikon, ankieta oceny aplikacji os...

1. Skrót stan konta na prelogin działa prawidłowo, zgodnie z założeniami – daje możliwość szybkiego wglądu w stan swojego rachunku oraz zalogować się do bankowości, do widoku strony głównej.
2. Przyjmujmy uwagę i zachęcamy do ustawienia indywidulanych skrótów, które pozwolą na łatwy i szybki dostęp do wielu dodatkowych usług, które mamy do naszych klientów.
3. Co do ocen – nie mamy wpływy na wartość ocen w sklepach z aplikacjami nie znamy tez algorytmu, który je wylicza





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
196
40
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 209 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Mam zablokowane 200 tys na koncie oszczędnościowym na dziecko na 1.5% . Idę do sądu ,wypłacam wszystkie pieniądze i zmieniam konto na inny bank . Nigdy więcej ING

02-04-2025
Re.: OKO dziecka

Mam to samo ,pieniądze zablokowane . Składam wniosek wycofuję pieniądze i zamykam konto w ING 

01-04-2025
Re.: Negocjacja marzy

Zerknij na odpowiedź Pani z banku:

https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Dramat-procesowanie-wniosku-ponad-6-tygodni-i-cisza/m-p/45336#M11393

Na negocjacje bym nie liczył ale ... spróbować war...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy