Odpowiedz

Re.: Funkcja Paragony

@xdm444 Wszystkie paragony z INGMobile będą przeniesione do Moje ING mobile wraz z udostępnieniem tej funkcji w nowej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 11 z 16 (16 074 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Tak tylko co teraz ma zrobić człowiek, któremu akurat teraz jest potrzebny dostęp do paragonów.
Odpowiedz
0 Lajków
Lolo
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
1
18-01-2017
Wiadomość 12 z 16 (16 062 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. W odpowiedzi prześlemy Ci zarchiwizowane paragony.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 13 z 16 (16 025 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Mi na chwilę obecną nie są potrzebne ale komuś ta informacja się przyda.
Odpowiedz
0 Lajków
Lolo
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
1
18-01-2017
Wiadomość 14 z 16 (16 015 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Dzień dobry. Od dzisiaj dostępna jest opcja paragonów w Moje ING ale niestety nie ma paragonów z poprzedniej wersji aplikacji. Co teraz ? Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 16 (14 428 wyświetleń)

Re.: Funkcja Paragony

Jeszcze dziś udostępnimy aktualizację Moje ING Mobile. Nowa wersja aplikacji będzie zawierała wszystkie wcześniej zapisane paragony.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 16 z 16 (14 420 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem Z potwierdzeniem przelewu

Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Jeśli zgłosiłaś już nam ten kłopot i mamy przyjęte zgłoszenie techn...

12-09-2024
Re.: Brak SMS odnośnie autoryzacji przelewu, za mało środków przy BLIK

Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.

12-09-2024
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Caly czas tylko przekazujecie i nic sie nie dzieje jedno wielkie olanie klienta

12-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy