03-04-2017 15:48
@xdm444 Wszystkie paragony z INGMobile będą przeniesione do Moje ING mobile wraz z udostępnieniem tej funkcji w nowej aplikacji.
03-04-2017 17:35
04-04-2017 12:08
Wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. W odpowiedzi prześlemy Ci zarchiwizowane paragony.
04-04-2017 13:09
31-07-2017 09:35
31-07-2017 09:55
Jeszcze dziś udostępnimy aktualizację Moje ING Mobile. Nowa wersja aplikacji będzie zawierała wszystkie wcześniej zapisane paragony.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024