03-04-2017 15:48
@xdm444 Wszystkie paragony z INGMobile będą przeniesione do Moje ING mobile wraz z udostępnieniem tej funkcji w nowej aplikacji.
03-04-2017 17:35
04-04-2017 12:08
Wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. W odpowiedzi prześlemy Ci zarchiwizowane paragony.
04-04-2017 13:09
31-07-2017 09:35
31-07-2017 09:55
Jeszcze dziś udostępnimy aktualizację Moje ING Mobile. Nowa wersja aplikacji będzie zawierała wszystkie wcześniej zapisane paragony.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024