15-11-2016 11:19
Dziękuję, pomogło.
Pozdrawiam
30-01-2017 07:31
Aby nie zakładać już nowego wątku, to czy jest lub będzie możliwość wyboru jakie powiadomienia push chciałbym otrzymywać? Przykład - informacja o braku możliwości realizacji zaplanowanej płatności. Dopiero po zalogowaniu się do systemu internetowego Moje ING z wiadomości dowiedziałem się, że nie zostało ono zrealizowane.
30-01-2017 09:05
ta apliakcja jest cudowna
30-01-2017 11:35
Jeszcze o powiadomieniach. Znalazłem konfigurację do rachunków oraz kart. Zmieniłem sobie, ustawiłem kartę i teraz sprawdzę o czym mnie system powiadamia (blokady?).
Proszę o informację: gdzie można sprawdzić historię powiadomień?
Czy system nie informuje o pobraniu prowizji? Nie otrzymałem informacji, a to też zmiana salda/ dostępnych środków na rachunku.
Pozdrawiam.
31-01-2017 07:40
@Konto usunięte W przypadku wyboru rodzaju powiadomień push, planujemy wdrożyć takie rozwiązanie w tym roku.
Konfiguracja powiadomień
Powiadomienia dla płatności kartą wysyłamy raz, w momencie wykonania płatności.
Nie wysyłamy informacji o pobraniu prowizji z konta. W usłudze nie ma wglądu do historii wysłanych powiadomień.
31-01-2017 07:56
@WiolettaSdziękuje za odpowiedź. Czekam zatem na zmiany. Wg mnie informacje o popbranej prowizji, z uwagi na zmianę stanu salda warto również uwzględnić w planowanych zmianach. Pozdrawiam.
01-02-2017 07:57
@Konto usunięte dziękujemy za sugestie.
03-02-2017 09:40 – ostatnio edytowany 03-02-2017 11:09 przez KamilaC
No ok ok spoczko kolego.
05-02-2017 07:24
Na plus zmiana, nie wiem czy ktoś wspominał, powiadomienia o zmianie salda działają z chwilą dokonania transakcji, a nie w chwili "zdjęcia blokady/księgowania" co zdarzało się w nocy. Posiadając wspólne konto Komfort widać teraz, że druga osoba dokonywała zakupów i dostępnych środków jest mniej. Cieszę się, że sugestie zostały uwzględnione. Brawo
05-02-2017 08:30
Dodam też "na plus", że jest możliwość ustawienia o czym chcemy być informowani i z którego konta. Na początku dostawałam powiadomienia o operacjach na koncie, do którego jestem tylko upoważniona. Było to bardzo denerwujące. Teraz ustawiłam sobie zgodnie z życzeniami i jestem bardzo zadowolona.
Żeby jeszcze zapamiętywany był filtr "wyłączenie smart saver". Okropne jest to ustwianie za każdym razem przy przeglądaniu historii...
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz