15-11-2016 11:19
Dziękuję, pomogło.
Pozdrawiam
30-01-2017 07:31
Aby nie zakładać już nowego wątku, to czy jest lub będzie możliwość wyboru jakie powiadomienia push chciałbym otrzymywać? Przykład - informacja o braku możliwości realizacji zaplanowanej płatności. Dopiero po zalogowaniu się do systemu internetowego Moje ING z wiadomości dowiedziałem się, że nie zostało ono zrealizowane.
30-01-2017 09:05
ta apliakcja jest cudowna
30-01-2017 11:35
Jeszcze o powiadomieniach. Znalazłem konfigurację do rachunków oraz kart. Zmieniłem sobie, ustawiłem kartę i teraz sprawdzę o czym mnie system powiadamia (blokady?).
Proszę o informację: gdzie można sprawdzić historię powiadomień?
Czy system nie informuje o pobraniu prowizji? Nie otrzymałem informacji, a to też zmiana salda/ dostępnych środków na rachunku.
Pozdrawiam.
31-01-2017 07:40
@Konto usunięte W przypadku wyboru rodzaju powiadomień push, planujemy wdrożyć takie rozwiązanie w tym roku.
Konfiguracja powiadomień
Powiadomienia dla płatności kartą wysyłamy raz, w momencie wykonania płatności.
Nie wysyłamy informacji o pobraniu prowizji z konta. W usłudze nie ma wglądu do historii wysłanych powiadomień.
31-01-2017 07:56
@WiolettaSdziękuje za odpowiedź. Czekam zatem na zmiany. Wg mnie informacje o popbranej prowizji, z uwagi na zmianę stanu salda warto również uwzględnić w planowanych zmianach. Pozdrawiam.
01-02-2017 07:57
@Konto usunięte dziękujemy za sugestie.
03-02-2017
09:40
– ostatnio edytowany
03-02-2017
11:09
przez
KamilaC
No ok ok spoczko kolego.
05-02-2017 07:24
Na plus zmiana, nie wiem czy ktoś wspominał, powiadomienia o zmianie salda działają z chwilą dokonania transakcji, a nie w chwili "zdjęcia blokady/księgowania" co zdarzało się w nocy. Posiadając wspólne konto Komfort widać teraz, że druga osoba dokonywała zakupów i dostępnych środków jest mniej. Cieszę się, że sugestie zostały uwzględnione. Brawo ![]()
05-02-2017 08:30
Dodam też "na plus", że jest możliwość ustawienia o czym chcemy być informowani i z którego konta. Na początku dostawałam powiadomienia o operacjach na koncie, do którego jestem tylko upoważniona. Było to bardzo denerwujące. Teraz ustawiłam sobie zgodnie z życzeniami i jestem bardzo zadowolona.
Żeby jeszcze zapamiętywany był filtr "wyłączenie smart saver". Okropne jest to ustwianie za każdym razem przy przeglądaniu historii...
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |