11-04-2018 13:12
13-04-2018 10:49
U mnie na Huawei p9 Lite (2017) również powiadomienia push nie działają.
Próbowałem przeinstalować aplikację, usuwać jej dane. Powiadomienia w opcjach aplikacji są włączone.
jest jakiś problem globalny? Czy to wina mojego systemu?
13-04-2018 11:37
13-04-2018 12:38
17-04-2018 15:53
@Janocha Proszę, napisz mi czy próbowałeś włączyć powiadomienia według ścieżki Ustawienia -> Aplikacje -> Moje ING -> Bateria -> Działaj po wygaszeniu ekranu?
16-11-2018 10:02
Witam, co jest powodem nie działającej aplikacji w zakresie powiadomień Push.
Nadmieniam, iż kilkukrotnie odinstalowywałem i instalowałem, oraz aktualizowałem aplikację i problem nadal pozostaje. Powiadomienie albo nie przychodzą wcale, albo z dość znacznym opóźnieniem.
Samsung Galaxy S9+
17-11-2018 10:18
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj jeszcze wyłączyć i włączyć telefon, a następnie ponownie włączyć powiadomienia push do naszej aplikacji w ustawieniach Twojego telefonu oraz w naszej aplikacji – Dane i ustawienia – Aplikacja mobilna – Powiadomienia push. Jeżeli te czynności również nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (na dole strony po zalogowaniu przez bankowość na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69. Zgłosimy Twoją sytuację do analizy.
11-06-2019 09:24
Czesc,
czy jest możliwe, aby włączyć powiadomienia PUSH dla konta walutowergo ROR? Niestety, ale w ustawieniach powiadomień aplikacji moblinej to konto w ogóle nie jest uwzględnione, aby włączyć dla niego powiadomienia.
Dziękuję za odpowiedź.
12-06-2019 08:03
magdalenagaz Nie jest możliwe włączenie powiadomień PUSH do konta walutowego. Jeśli masz kartę Visa zbliżeniowa, która jest podłączona do konta walutowego, to będziesz otrzymywała powiadomienia, gdy zapłacisz swoją kartą w euro.
28-06-2019 01:03
Witam,
proszę o informację, czy konta walutowe powinny być również dostępne do zaznaczenia i obsługi powiadomień PUSH?
Ostatnio otwarłem konto w walucie i nie widzę go na liście do zaznaczenia.
Mam natomiast dostępne konto ROR, konta OKO, OKO Bonus i karty.
Przydałoby się aby do wszystkich kont i kart powiadomienia działały.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024