17-06-2022 03:44
20-06-2022 09:31
Na tę chwilę nie planujemy rozszerzenia zakupu biletów o pociągi oraz nie planujemy współpracy z innym dostawcą niż moBILET.
21-06-2022 01:19
Ok, rozumiem. To proszę przekazać działu zajmującego się rozwojem, że taka funkcjonalność byłaby super
21-06-2022 20:30
Przekazane
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024