26-06-2022 11:41
Witam ,
w związku ze zmianą aparatu telefonicznego chciałabym dodać nowy telefon jako urządzenie zaufane do aplikacji , natomiast nie wiem czy wpisac nazwę modelu : xiaomi redmi note 10 pro i nr modelu M21K6G , obecnie zawsze automatycznie przy instalacji aplikacji moje ing telefony były wpisywane, to myślę jest powód , że nie mogę otrzymać automatycznej weryfikacji z 4 cyfrowym nr na komórkę (ostatni krok instalacji apki)
27-06-2022 11:55
Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |