26-06-2022 11:41
Witam ,
w związku ze zmianą aparatu telefonicznego chciałabym dodać nowy telefon jako urządzenie zaufane do aplikacji , natomiast nie wiem czy wpisac nazwę modelu : xiaomi redmi note 10 pro i nr modelu M21K6G , obecnie zawsze automatycznie przy instalacji aplikacji moje ing telefony były wpisywane, to myślę jest powód , że nie mogę otrzymać automatycznej weryfikacji z 4 cyfrowym nr na komórkę (ostatni krok instalacji apki)
27-06-2022 11:55
Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |