26-06-2022 11:41
Witam ,
w związku ze zmianą aparatu telefonicznego chciałabym dodać nowy telefon jako urządzenie zaufane do aplikacji , natomiast nie wiem czy wpisac nazwę modelu : xiaomi redmi note 10 pro i nr modelu M21K6G , obecnie zawsze automatycznie przy instalacji aplikacji moje ing telefony były wpisywane, to myślę jest powód , że nie mogę otrzymać automatycznej weryfikacji z 4 cyfrowym nr na komórkę (ostatni krok instalacji apki)
27-06-2022 11:55
Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024