19-05-2017 10:25
Przez Moje ING zgłosiłem, ale kiedy mniej więcej ta aktualizacja będzie?
19-05-2017 10:59
Wstępny przewidywany czas wprowadzenia aktualizacji do Mojego ING Mobile dla Windows Phone to przełom czerwca i lipca.
19-05-2017 11:02
I do tego czasu nie będzie mozna pobierać pieniędzy z konta?! Zrezygnowałem z karty a za pobieranie w oddziale jest prowizja.
19-05-2017 11:31
Nie jestem w stanie zagwarantować wyprowadzenia tego błędu wcześniej. Proponuję mimo wszystko do jego wyprowadzenia zamówić kartę płatniczą do konta i za jej pomocą wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasze bankomaty oraz sieć bankomatów PlanetCash są bezpłatne bez względu na ilość wypłat gotówki. Wypłata z bankomatu obcego tak jak w przypadku BLIKa jednorazowo w miesiącu rozliczeniowym jest bezpłatna. Przepraszam za utrudnienia.
07-06-2017 21:17
Od kilku dni jest probllem z logowaniem do aplikacji. Kólko się kręci a później jest tylko biały ekran. Ponowna instalacja nie rozwiązała problemu
08-06-2017 20:43
Wyłącz wszystkie aplikacje, które pracują w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z infolinią pod numerem (32) 357 00 69.
06-07-2017 09:35
Wstępny przewidywany czas wprowadzenia aktualizacji do Mojego ING Mobile dla Windows Phone to przełom czerwca i lipca.Czy już wiadomo kiedy zostanie udostępniona aktualizacja dla aplikacji Moje ING dla telefonów z Windows 10 Mobile?
07-07-2017 13:17
Planujemy ją udostępnić w przyszłym tygodniu
07-07-2017 13:28
Dziękuję za odpowiedź. Jestem ciekawy jakie nowości i usprawnienia pojawią się w przyszłotygodniowej aktualizacji.
07-07-2017 23:43
Potwierdzanie operacji BLIK PIN'em nie działa także na:
Lumia 640 LTE
Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja 10.0.15063.414
Aplikacja Moje ING: 2.0.2
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024